2019 PAUKKEET! 25.-26.5. 2019 Paukepäivät, Sastamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olenko liika ajoissa ? Alustavasti kyselty täysperäyhdistelmä-rahtia Paukkeille ?
Ettei liian hektiseksi menisi , niin vaikka viikko ennen ajankohtaa rahti sinne, pois vaikka seuraavana viikonloppuna, tai kun vaan luontevasti sopii, sinne ja takaisin ....

No kukapa tässä ajoissa olisi. Ite tänään illalla totesin, että pitää tehdä vielä varaosatilauksia ulkomailta lisää jotta olis edes jotain kiikutettavaa. Toimitukset pitäs saada ens viikolle, muuten menee paukkeet ropaillessa.

Helvetinkoneeseen tuli tiivistesarja kirjekuoressa tänään, pikku-Monkeyn osakuorma lähti tänään liikkeelle ja lie perjantaina noudettavissa, mutta noiden ropaamisen kanssa mennään viimeiselle viikolle. Koittanut nyt väsäillä kaikkea toissijaista, mutta vähän focus hukassa (ja en puhu siitä fordista). Kaiken saanee kuitenkin järjestää vasta viimeisinä päivinä jos silloinkaan.

Pari vehjettä olen kokeillut, että käy. Muihin en ole vielä koskenutkaan. Jotain tulee mukaan, jos vain itse pääsen.

Onko iso rikos, jos ottaa mukaan jotain toimimatonta, mutta muuten kiinnostavaa laitetta. Pari satavuotiasta härveliä olis, mutta en kyllä ala tähän hätään edes herättelemään niitä vuosikymmenten talviunilta.

Pari vehjettä olen kokeillut, että käy. Muihin en ole vielä koskenutkaan. Jotain tulee mukaan, jos vain itse pääsen.

Onko iso rikos, jos ottaa mukaan jotain toimimatonta, mutta muuten kiinnostavaa laitetta. Pari satavuotiasta härveliä olis, mutta en kyllä ala tähän hätään edes herättelemään niitä vuosikymmenten talviunilta.
Ota vaan, eiköhän ne siellä kiinnostusta herätä.....muista vaan vahtia niitä ettei ne oo purettuna jossain hetkessä...

Olihan siellä viimevuonna ( vaiko edellisenä ) se arvuuttelu, toimimaton purjekoneen vinssauslaite .....
Ei oo moitittavaa toimintaa , ottaa myös projektikuntoisia, toimimattomia kamppeita mukaan ....

Kuulinpa huhua, että kenties toinenkin höyrykones olisi tänävuonna paikalla, viimevuonna ensiesiintymisensä tehneen Mauriizion 1911 vuosimallisen lisäksi ....

Mulla on vuoden 1914 Belliss & Morcom höyrykone, mutta lupaan, ettei vielä vuosiin käy. Monta muuta projektia sitä ennen edessä... Muutaman kerran vuoteen paaksailen sitä kierroksen ympäri, ettei jumitu...

Mulla on vuoden 1914 Belliss & Morcom höyrykone, mutta lupaan, ettei vielä vuosiin käy. Monta muuta projektia sitä ennen edessä... Muutaman kerran vuoteen paaksailen sitä kierroksen ympäri, ettei jumitu...

Tuo paukkeille ja pistä yleisö pyörittelemään, säästyt vaivalta.

Tänä vuonna oli tarkoitus ottaa kuorkki ja päästä kuormaamisessa helpommalla, mutta eilen kun soittelin ja varmistelin lavan kokoa, niin kävikin ilmi että yhtää järkevän kokoista autoa olekkaan saatavana. Pienempienkin autojen vuokraaminen oli jo näin myöhään haastavaa, kun kaikki oli jo varattuja sen yhden päivän keskeltä viikonloppua.

Hitto, nyt vasta tajusin että Paukkeiden ollessa kahden viikon päästä on myös Monacon F1 osakilpailu. Kiinnostuneita lie itseni lisäksi muitakin joten koitetaan keksiä jotakin fasiliteettia myös penkkiurheilulle (ja tähän se kuva klappista tai vaihtoehtoisesti).

Hitto, nyt vasta tajusin että Paukkeiden ollessa kahden viikon päästä on myös Monacon F1 osakilpailu. Kiinnostuneita lie itseni lisäksi muitakin joten koitetaan keksiä jotakin fasiliteettia myös penkkiurheilulle (ja tähän se kuva klappista tai vaihtoehtoisesti).
Jälkimmäinen ehdottomasti urheilullisempi:peukku:

Volvo FL10 piiiitkällä lavetilla kysytty vuokralle paukeviikonlopuksi....ei varmuutta onnistuuko:tuplahäh:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin