Isäukon autotallissa on vissiin 100 mm villa seinissä ja katossa. Lattiassa on 50 mm styroxi tai sitten ei. Ovet on harvat 50 mm styroxilla. Toisella seinällä on 50 cm korkea eristämätön säästlbetonisokkeli jossa on kaikenlisäksi 20-30 mm leveä halkeama ulos asti. Noilla vuodenvaihteen pakkasilla oli sisällä kylmimmillään n. -10, kun ulkona oli viikkotolkulla 15-30 astetta pakkasta. Nyt on pysynyt nollan molemmin puolin. Ehkä joka toinen päivä ajaa autolla ja lämpimän auton ajaa aina talliin, että moottori lämmittää tallia. Suojakelit kun tulee, niin aina avaa ovet, että ulkoilma lämmittää tallia, jos on pakkasella.