Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos sattuu tykkäämään laivan kannesta olohuoneessa. Itse en moisesta välittäisi.Sikaa rakoihin, niin ei halkeile, vaikka jatkossakin vähän lattiat elää. Tuttu ajoi raot jyrsimellä ja 5 mm tappiterällä tasalevyisiksi, kittasi mustalla sikamassalla ja lopuksi hioi koko lattian tasaiseksi. Siihen lakka päälle niin hiton hieno tuli, kuin laivan kansi.
https://tuotearkisto.tikkurila.fi/a...tuotearkisto/permo_puulattiamaali.19503.shtmlSaa, ihan on Tikkurilan tuote...
No hö...kyl mä vielä vuonna 2018 ostin kaks kolmen litran pönikkää...
Joskus paklasin ihan kovetteellisella lasikuitukitillä lastulevyseinän levyn välit, tapetti on kestäny päällä. En tiedä kuinka toimis lattiassa.![]()

Tuollainen Oras on tosiaan tuote, joka ei herätä luottamusta.

Laitetaas tähän näppärä nuukan remppaajan niksipirkkavinkki, listathan on ihan ryöstöhintasia, varsinkin jos ei halua pahvilistoja. Ja vielä sellaiset speciaalit mihin saa sähköjohdon taakse piiloon. Eipä hätää, kaikillahan on jotain raakapontin tai ulkovuoripanelin jämiä navetan vintillä mistä sirklaa ja höylää pikkuvaivalla vanhaan taloon sopivaa rustiikkista jalkalistaa. Johtoura on jo puolivalmis kun sirklaa tyttöpontista toisen huulen pois. Pintaan samaa Permoa kun lattiaankin. Jos joku Permoa tarvii niin Punavuoren raudassa on kolme litraa ja Kymin palokärjellä muutama litra, valmistus loppunut 2017. Paikallisesta ei ihme kyllä löytyny vaikka muuten pitää olla tarkkana onko hintalaput markka-ajalta.
Näytä liitetiedosto 69252
Betoluxilla olen puulattiat ja kynnykset maalannut.
Sitäkin on nykyään vesivärinäBetoluxin resepti on muuttunut monia kertoja ja muuttunee varmaan jatkossakin. Nimi pysyy. En oikein kuluttajan haluaisi hyväksyä tuota.
Ei ollenkaan huono ajatus jos tuollaista "reunaohennettua" raakaponttia on. Itse käytän vain teräväreunaista niin tulisi ylimääräinen vaihe saada tuo viiste aikaan.
Hiljattain tein vinttihuoneen kaikki listat samasta STP paneelista millä tuli kattokin. Mansardikatto niin jokatapauksessa erikoiset kulmat kun seinä, viisto-osa ja katto yhdistyy. Toivottavasti tuli tarpeeksi kun kuitenkin tulee pari ohoa asennusvaiheessa.

No tässä oli kyllä niitä ylimääräisiä vaiheita oli muutama ennen kun perus raakapontti on valmis lista että jos tuntipalkka laskee ni pahvilistat olis ehkä saanu. 1. Kavennus 60mm leveyteen 2. viiste akkusirkkelillä 3.tasohöylästä julkisivu läpi 4. Oikohöyläpuolella yläreuna 5. Käsikutterilla viisteen höyläys 6. Naaraspontin toinen huuli pois akkusirkkelillä 7. Kevyt hionta 8. Pohjamaalaus 9. Pintamaalaus.
Nyt onkin enää pikkuhomma listottaa
Vinon katon jiirit holkkalistalla oli aika mielenkiintosia täälläkin...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.