Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo,mie otin 0,6 Pur. Samaa mitä talon katossa nytkin on.Jonkinverran halvemmalla saan 0,5mm PUR. Mutta tilaan 4 rakennukseen vajaat 300 neliötä. Ja tingitty on.
Mulla muistaakseni patterinputkiston mutkassa on pienempi lähtö suoraan ylös, joka menee lämpömittarille. Muuten haara toimii mutkana.Samaa mieltä. Ei varmaan edes löydy semmoista t-haaraa, jossa 22 vaihtuisi 15 milliseen ja sivuhaara olisi 22mm.
Paljon tuollaista omavalmistetta, mikä ei erottele nesteitä, olen käyttänyt, niin juurikin Biolanilla tai vastaavalla saadaan haisemaan. Se on niin imevää, että käytännössä nesteet ei valu pois vaan kuivike imee kaiken ja urea jää haisemaan. Kuivikkeena käytän pääosin kuivaa katolta lakaistua männyn neulasta. Jälkikompostoituminen on hidasta, mutta mikäs kiire sillä on. Neulasesta käytännössä kaikki neste holahtaa läpi, mutta kuivattaa ja sitoo kiintoaineita riittävästi. On myös mukavan kevyt tyhjentää, kun ei ole kosteaa tavaraa. Melkoisen hajuton on, toki alkaa sekin haisemaan vaikka juhannuksena, kun on kymmenen käyttäjää, mutta ei mikään huussi ole hajuton liikakäytöllä.Biolanin komposti ja huussikuivike ollut toimiva mitä vähän noissa asioinut
No siis kusi haisee, jos se ei pääve valimaan läpi vaan sidotaan kuivinkeeseen. En minä tiedä mikä osa siitä haisee. Ja ...ttumainen on tyhjentääkin, kun painaa kaksinkertaisesti.En nyt ala väittelemään asiasta mutta urea käsittääkseni ei haise
Nuo on sunniteltu varmaan 2,5 metrisille ihmisille. Kellään normaalimittaisella ei jalat yletä lattiaan.Just mökille asensin Biolanin erottelevan kuivikekäymälän. Olin ostanut jo pari vuotta siten poistomyynnistä. Ei ole vielä kokemusta laitteesta. Tämä tuli saunan pukuhuoneeseen, koska siinä oli sopivasti tilaa. Tuuletusputken liitin samaan pukuhuoneen poistoilmaputken kanssa. Poistoilmaputkeen laitoin bilteman kanavapuhaltimen, jota ohjaa liiketunnistin.
![]()
Kuivikekäymälä Biolan 140l, lämpöistuin, tummanharmaa
Biolan Kuivikekäymälä on hajuton ja helppokäyttöinen kuivakäymälä maalle ja mökille. Käymälä asennetaan vaivattomasti suoraan lattian päälle ja se soveltuu erilliseen ulkorakennukseen ja vanhan ulkohuussin uudistamiseen. Biolan Kuivikekäymälän päivittäinen käyttö on siistiä ja miellyttävää.www.netrauta.fi
Suunnittelin laittavani joutenolevat 430W aurinkopaneelin, säätimen ja akun, LEDinauhaa vvaloksi ja joku laitetuuletin, sehan vois laittaa vaikka aikarelellä että kun ovi käy niin lamppu jha ropeli jauhaa tunnin.Just mökille asensin Biolanin erottelevan kuivikekäymälän. Olin ostanut jo pari vuotta siten poistomyynnistä. Ei ole vielä kokemusta laitteesta. Tämä tuli saunan pukuhuoneeseen, koska siinä oli sopivasti tilaa. Tuuletusputken liitin samaan pukuhuoneen poistoilmaputken kanssa. Poistoilmaputkeen laitoin bilteman kanavapuhaltimen, jota ohjaa liiketunnistin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.