Lähtökohtaisesti sekin olisi minun syy.Saisiko rouva murhasyytteen vai olisiko riittävästi lieventäviä asianhaaroja?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Lähtökohtaisesti sekin olisi minun syy.Saisiko rouva murhasyytteen vai olisiko riittävästi lieventäviä asianhaaroja?
Ostat ne Meteheltä. Nii.Onko kukaan seurannut kattopellin hintaa viimeiset 1-1,5 vuotta?
Pitäis ostaa 200-300 neliötä poimulevyä.
Luultavasti kyllä. Oon sieltä ostanut yli 1000 neliötä viimeisen 7 vuoden aikana.Ostat ne Meteheltä. Nii.
Oman talon katolla ollu jo 16 vuotta, ei oo maalit kesineet mistään. Hintansa väärtiä on.Luultavasti kyllä. Oon sieltä ostanut yli 1000 neliötä viimeisen 7 vuoden aikana.
Hollannissa on tehdas mistä tulee tänne.It's Indian.... made by Tata Steel.![]()
Metehe osti Planjan Joutsenon tehtaan. Metehen perustaja oli Teräs-Taipeella töissä. Planja osti tuon Teräs-Taipeen aikoinaan.Lukasin metehelin sivuilta, muuten koko firmasta ikinä kuullutkaan, kun olen ostanut itse Ruukilta tai Planjalta...
Metehe Oy | Kattopellit, seinäpellit ja teräslevyt suoraan tehtaalta
Metehe Oy valmistaa ja myy teräskatteita yksityisasiakkaille ja rakentamisen ammattilaisille. Meiltä saat tuotteet nopeasti ja joustavasti.www.metehe.fi
"Maahantuomme käyttämämme raaka-aineen itse Tata Steeliltä, joka on yksi Euroopan suurimpia teräsvalmistajia. Olemme luottaneet Tata Steelin korkealaatuisiin raaka-aineisiin yli 20 vuoden ajan ja olemme Tata Steelin valtuutettu jakelukanava Suomessa."
Ilmeisesti tuolta:
![]()
Tata Steel Netherlands - Wikipedia
en.wikipedia.org
Planja oli SSAB:n firma, joka piti myydä pois kun SSAB yhdistyi Rautaruukin kanssa, Ruukki jäi sitten "peltimyyntiin".
Reilun kymmenen vuoden kerroin on ainakin varmaan 2 jos ei enemmänkin. Samalla kun vissiin joku kymppi on niistetty paksuudesta.Onko kukaan seurannut kattopellin hintaa viimeiset 1-1,5 vuotta?
Pitäis ostaa 200-300 neliötä poimulevyä.
Lukaisin tuon jutun ja muistin että aikoinaan olen ollut rahtaamassa kymmeniätuhansia tonneja sinkkiä Norjasta Ijmuideniin. Liekkö niitä käytetty noihin pelteihin.Lukasin metehelin sivuilta, muuten koko firmasta ikinä kuullutkaan, kun olen ostanut itse Ruukilta tai Planjalta...
Metehe Oy | Kattopellit, seinäpellit ja teräslevyt suoraan tehtaalta
Metehe Oy valmistaa ja myy teräskatteita yksityisasiakkaille ja rakentamisen ammattilaisille. Meiltä saat tuotteet nopeasti ja joustavasti.www.metehe.fi
"Maahantuomme käyttämämme raaka-aineen itse Tata Steeliltä, joka on yksi Euroopan suurimpia teräsvalmistajia. Olemme luottaneet Tata Steelin korkealaatuisiin raaka-aineisiin yli 20 vuoden ajan ja olemme Tata Steelin valtuutettu jakelukanava Suomessa."
Ilmeisesti tuolta:
![]()
Tata Steel Netherlands - Wikipedia
en.wikipedia.org
Eihän tässä pysty ihan niin puhtaasti elämään etteikö ole jyrsiville mitään sapuskaa. Elukoiden rehut säilöt minä oon pyrkinyt rakentaan sille mallille että niihin ei hiiret pääse. Kanalassa nyt niitä kauroja väkiste on mutta nythän sekin on tyhjä niin ei sielläkään ole syötävää. Myrkyn menekki muuten moninkertaistu nyt kun sain siivouksen kokonaan tehtyä.No tässähän se perussyy on. Jatkuva seisova pöytä teurasjätettä takaa että lopulta on rottiakin.
Näytä liitetiedosto 170838 siinä olis yks 50*50 koolinki tolppa pystyssä miten vittu toi villotetaan? Tarkoitus tehdä tohon seinään koolaus ja lisäeristys mutta ton seinän muoto on himpun![]()
Samalla tekniikalla olen tehnyt purutäytteistä seinää. Alhaalta alkaen, tervapaperi ja raakalauta vaakaan. Muutaman laudan olen laittanut kerrallaan ja sitten tunkenut höylänlastuja tiiviisti. Ikkunoiden alle ulkopintaa vasten laitoin 20 cm korkean 30 mm uretaanilevyn niin saa purut painua minkä painuu.Sain muuten älynväläyksen. Vittu mulla on tuolla jossain jemmassa 2 paalia puhallus villaa. Paperi alareunasta tolppin noin metrin korkeuteen niitaten ja vaikka ensin metrin korkeudelle levy, selluvillaa saaviin ja jollakin vispilällä möyhään ja eiku seinän väliin jollaki kepillä kevyesti sorhoen
. Ihan ylälaitaan sitte menee villa loppu tiivisteeksi
Sain muuten älynväläyksen. Vittu mulla on tuolla jossain jemmassa 2 paalia puhallus villaa. Paperi alareunasta tolppin noin metrin korkeuteen niitaten ja vaikka ensin metrin korkeudelle levy, selluvillaa saaviin ja jollakin vispilällä möyhään ja eiku seinän väliin jollaki kepillä kevyesti sorhoen
. Ihan ylälaitaan sitte menee villa loppu tiivisteeksi
Samalla tekniikalla olen tehnyt purutäytteistä seinää. Alhaalta alkaen, tervapaperi ja raakalauta vaakaan. Muutaman laudan olen laittanut kerrallaan ja sitten tunkenut höylänlastuja tiiviisti. Ikkunoiden alle ulkopintaa vasten laitoin 20 cm korkean 30 mm uretaanilevyn niin saa purut painua minkä painuu.
Verstaan gyprokkiseinät tehtiin koko korkeuteen kerralla. Onnistui purutus niinkin kun tuli niin paksulti eristettä että ei holvannut pahemmin täyttäessä
Toi on pakko huolella "survoa" muuten ei mene ku pikkusen tavaraa ja jää aivan höntyseksi. Keveää niin ei se painu niinku puru. Helvetin hidasta hommaa mutta on varmasti tiiviisti vanhaa joka suuntaan kieroa seinää vastenLuo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.