Ei.Sakkaantuuko sulla puolukkaviini, kun se on esim. vuoden kellarissa?
Puolukkaviini on kaikista taiten tehtävää, puolukan hapot nimittäin meinaavat pysäyttää käymisprosessin. Eli käyminen aloitetaan mustikalla ja kun poika jytisee lisätään joka päivä kauhallinen puolukkasurvosta noin viikon ajan.