Viinin valmistus

Sakkaantuuko sulla puolukkaviini, kun se on esim. vuoden kellarissa?
Ei.
Puolukkaviini on kaikista taiten tehtävää, puolukan hapot nimittäin meinaavat pysäyttää käymisprosessin. Eli käyminen aloitetaan mustikalla ja kun poika jytisee lisätään joka päivä kauhallinen puolukkasurvosta noin viikon ajan.

Tehdään etikettien suunnittelua 2020 viineille, kohta laulaa tulostin
koivu.webp
Maaruska.webp

Olen lukihäiriönen ,myönnän sen.Virheitä havaitsin ainakin sanoissa Pääraakaineita / Pääraakaaine, miten kirjoitetaan sana Raaka aine? Erilleen yhteen väliviivalla?

Raaka-aine.

Ei pienet virheet tietenkään haittaa. Mutta kun Sulla on tyttäriä, niin voisit vaikka oikoluettaa tekstiä heillä.

Itse kun kirjoittaa, niin ei virheitä huomaa. Olen huomannut tämän omassa tekstissä.

Eikä se täällä haittaakkaa, mutta noista etiketeistä saattaa tulla mainintaa, että koe maistettu jo etikettiä suunnitellessa.

Toisaalta on kyllä vähän arveluttavaa alkaa muuttamaan tyyliänsä. Pienet kirotusvihreet antavat vain taiteellisen vaikutelman. Jotkut tehneet asiasta oikein tavaramerkin, muistan ainakin firman nimeltä "Raketikeiu".

Hyvältä näyttää! Tekstit ok. Koivu-sanan kun saisi vielä hieman paremmin nousemaan esille taustasta, niin olisi lähes täydellinen.

Vuoden 2020 viinishow on nyt pulloissa, kirpeän koivun lisäksi tänään pullotettiin makea maaruska.
89C4DDD9-004D-4723-B1CA-B2DEB481CD86.webp

Yhdet pullot näistäkin jonon jatkoksi aiempien vuosikertojen riviin.
413D2763-84B3-4AC6-9B12-66E49F634906.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Samankaltaisia viestiketjuja

Takaisin