Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
" Viina on tuhonnut kotini"Mulla on 5 litran olutpönttö auennut saumasta kellarin rappusten yläpäässä.
Tulipa sitten pestyä kellarin rappuset...ja seinätkin....
Pannu räjähti ja tuhos seinä paperit." Viina on tuhonnut kotini"
Oon miettinyt tuota asiaa että voiko viinapannu oikeasti räjähtää?Pannu räjähti ja tuhos seinä paperit.
Ei siinä turbohiivat auta jos sokurit palaa loppuun.Liki aiheesta.
Eilen testasin eka kertaa semmmosta turbohiivaa.
Jotta jos pääsisi sinne 15% huitteille.
5 pussia sirottelin imelään veteen ja hyvin tuntui seos liikahtavan.
Tuli mieleen jotta pitääkö tuo tiinu sitoa kiinni ettei ala heittelehtimään, niin on kova kihinä.
n.25 l.Ei siinä turbohiivat auta jos sokurit palaa loppuun.
Paljonko nestettä tuohon viiteen kiloon?
Vaiko urbaanilegendaa sellainen, jotta ukko karjakeitttiön ovenkarmit kaulassa lennähti ulos kieriskelemään, kun oli pannu kojahtanut.
En keksisi muuta selitystä kuin että on mennyt tukkoon mutta miten hemmetissä, sitä en voi ymmärtää. Kun eihän höyry tuki kanavia, päinvastoin.Tuosta naapurikylältä tiijän yhen jolta on tuotantolaitos vissiin melko lahjakkaasti aikoinaan räjähtäny , tais olla kaasulla lämpiävä ja siinä joku pikku ropleemi iskeny kesken tiputuksen jne...
Nosta 6,5 kiloon niin alkaa potkua löytymään.n.25 l.
Nyt oon kyllä niin päissäni ettei matikka pelaa.
Sitä se teettää![]()
Kuukkelin tekoäly:Mistä tulee sanonta olla täydessä seilissä kun on kovasti juovuksissa.
Eipä tuota historian kirjat kerro, oisko rahdin toimittajat, ja muut matkamiehet jotka tiesivät viinaa löytyvän. Toiminta alkoi 1600 luvun alussa jatkuen 1962 vuoteen asti.Kuka - mitkä laivat pysähtyivät tartunta tautiselle Seilin saarelle? Viinan himossako?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.