Tori.fi ja muut myyntialustat sekä keskustelua niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, kerran. Paketti meni paraisille. Myyjä ei osannut auttaa. Torin asiakaspalvelua en tavoittanut mitenkään, vaikka kaikkia kanavia yritin.
Niin, kartalta katsottunahan sulla se Parainen on maantieteellisesti lähempänä, kuin Sauvon toimipisteet.

Hyvin toimii toridiili, kerran tehny kaupat ja pari kertaa tehny tarjouksen minkä myyjä hylännyt. Ei muuta ku kortin numeroita rohkeesti naputtelemaan. Keksineet sellasen kauppatavan nykyihmisille että ei tarvii toiselle ees mitään kirjoittaa saati että soittaa ja puhua. Näin se kehitys menee vaikka hullulta tuntuu.

Nettiveneessä ihmetyttää ne yhteydenottolomakkeella yhteyttä ottavat, lukee vaan vakioteksti että olen kiinnostunut kohteestasi eikä mitään muuta. Niihin pitäs varmaan vastata Jankon betonina että asia kunnossa.

Hyvin toimii toridiili, kerran tehny kaupat ja pari kertaa tehny tarjouksen minkä myyjä hylännyt. Ei muuta ku kortin numeroita rohkeesti naputtelemaan. Keksineet sellasen kauppatavan nykyihmisille että ei tarvii toiselle ees mitään kirjoittaa saati että soittaa ja puhua. Näin se kehitys menee vaikka hullulta tuntuu.

Nettiveneessä ihmetyttää ne yhteydenottolomakkeella yhteyttä ottavat, lukee vaan vakioteksti että olen kiinnostunut kohteestasi eikä mitään muuta. Niihin pitäs varmaan vastata Jankon betonina että asia kunnossa.
Eli pitäis kortin tiedot antaa jollekin ulkolaiselle firmalle? Taidan ajella 900 km noutamaan ostoksen.

Eli pitäis kortin tiedot antaa jollekin ulkolaiselle firmalle? Taidan ajella 900 km noutamaan ostoksen.
Pankkitunnuksilla sinne pitää kerran tunnistautua, ei kyllä kortin tietoja kysellä. Maksut menee muistaakseni paytrailin kautta kuten kaikkialla muuallakin

Just ostin toridiilillä 3x pikkurälläkät, toimivat laatumerkkiset yhteensä 50€. Jos ois etukäteen tilille laittanu niin sitä sais miettiä tuleeko se tavara ikinä ja tuskin tulis.

Ettei olisi huolinut mobilepaytakin? Eka, ja kuka-ties vika toridiili tuli vkloppuna(?) tehtyä, ja olis jo
noudettavissa postin automaatistakin, mutta en vain jaksanut tänään sitä vielä hakea, niin sinänsä
ei vielä ole ko. toridiilistä erikoisempaa mielipidettä - turhasta sai tori rahaa, mutta kai sitä myyjää
jännitti ku tinkailematta pyytelin lähettämään ja mitä kaikkea ehkä normaalille torikäyttäjälle outoa
siinä mun kaupankäynnissä sitten olikaan. Toridiili tuli siis esille vasta tuotteesta kysyes, eikä ollut
ilmoitukseen siitä mitään laittanut, että niin haluaisi kauppaa käydä:rolleyes:.

muok: olikohan Varkaudesta ko. traineri, eli ~toiselta puolen suamea, että postikin kummempia
kuhnimatta paketin toimitti.

Kyllä luulen että tuosta 2/3 tarjouksesta johtuu että vastaisinto on laantunut.

Toki en tiedä mikä hinta on verrattuna uuden vastaavan hintaan, mutta jos hinta on ns jo kilpailukykyinen, niin itseltä menee myös mielenkiinto vastailla jos ihan ilmatteeksi yritetään jotain saada.
Tämä homma meni lopulta ihan hyvin. Hinta meni kuten suunnittelin, myyjä tuli vastaan pyynnön ja tarjoukseni puoliväliin ja tuote oli hyväkuntoinen. Tänään kävin hakemassa. Ajoa kyllä tuli useita satoja kilometrejä, mutta näkemättä en melkoisen kallista käytettyä potkuria osta. Kaiketi myyjä jotenkin unohti vastata viesteihin, kun välillä oli pitkäänkin hiljaista. Nouto-osoitteenkin saamiseen piti kolme viestiä laittaa. Lopulta sitten viimeisessä viestissä kertoi osoitteen ja samalla antoi puhelinnumeronsakin. Illalla kympin jälkeen, kun olin aamulla lähdössä noutamaan. Laitoin viestiin, etten viitsi lähteä, ellen tiedä mihin olen menossa.

20250830_195512.webp

Tämä homma meni lopulta ihan hyvin. Hinta meni kuten suunnittelin, myyjä tuli vastaan pyynnön ja tarjoukseni puoliväliin ja tuote oli hyväkuntoinen. Tänään kävin hakemassa. Ajoa kyllä tuli useita satoja kilometrejä, mutta näkemättä en melkoisen kallista käytettyä potkuria osta. Kaiketi myyjä jotenkin unohti vastata viesteihin, kun välillä oli pitkäänkin hiljaista. Nouto-osoitteenkin saamiseen piti kolme viestiä laittaa. Lopulta sitten viimeisessä viestissä kertoi osoitteen ja samalla antoi puhelinnumeronsakin. Illalla kympin jälkeen, kun olin aamulla lähdössä noutamaan. Laitoin viestiin, etten viitsi lähteä, ellen tiedä mihin olen menossa.

Näytä liitetiedosto 156841
No, onhan tuo vähän tavallista vaikeamman myyjän oloinen tapaus…

Ite oon tökänny oman puhelinnumeron jo ensimmäiseen viestiin minkä lähetän, joskus se vastapuoli uskaltaa heti soittaa ja menee paljon sutjakammin kaupan teko. Varotusta kyllä herjaa että älä ny vaan numeroa kelleen anna.

Yks jonkun verran tori- ja muuta huutokauppaa tekevä kaverin poika on ottanu kaupankäyntiä varten prepaidin ja osoitteena pitää kauppaa jossa on postipiste.
Nimellähän tietysti löytää mutta kun on hyvinkin yleinen nimi niin ei ihan niin helppoa identifioida kundia.

Tein toridiilinä kaupan, mutta myyjästä ei kuulu mitään. Viimeinen päivä lähettää kamat oli eilen. Laitoin tänään viestin, että ellei postita tänään, reklamoin asiakaspalveluun. Viestiä ei ole luettu.

Pitää huomenna pyytää aborttia tuesta.

Käy tämä sinänsä näinkin, koska tavaran tarve meni jo ohi.

Tein toridiilinä kaupan, mutta myyjästä ei kuulu mitään. Viimeinen päivä lähettää kamat oli eilen. Laitoin tänään viestin, että ellei postita tänään, reklamoin asiakaspalveluun. Viestiä ei ole luettu.

Pitää huomenna pyytää aborttia tuesta.

Käy tämä sinänsä näinkin, koska tavaran tarve meni jo ohi.
Mulle kävi sen pitkän digitönärin kanssa noin, pelkäsin että se oli myyny sen välistä jollekki kalliimmalla kun hinta oli edukas mutta ukko olikin reissussa ja paluupäivä meni ohi viimeisen lähetyspäivän. Teki sitten uuden ilmoituksen toridiilin kans josta ostin sen uudestaan ja sain. Rahathan tulee itsestään takaisin kyselemättä jos ei ole lähettäny.

Ja tuollaisessa tapauksessa ei voi antaa myyjästä palautetta, kun kaupat eivät toteutuneet?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin