Tori.fi ja muut myyntialustat sekä keskustelua niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein toridiilinä kaupan, mutta myyjästä ei kuulu mitään. Viimeinen päivä lähettää kamat oli eilen. Laitoin tänään viestin, että ellei postita tänään, reklamoin asiakaspalveluun. Viestiä ei ole luettu.

Pitää huomenna pyytää aborttia tuesta.

Käy tämä sinänsä näinkin, koska tavaran tarve meni jo ohi.
Toivottavasti lutviutuu. Ite en saanut mitään kautta toriin kontaktia. Tavara tosi tuli, mutta väärään paikkaan. Olisin halunnut kysyä heidän kantaansa asiaan, mutta selvittämättä jäi.

Näköjään vielä ei Tori ole veloittanut mitään.
Veloitus olikin luoton puolella. Nyt tuli ilmoitus, että palautetaan. Ellei siis myyjä postita määräajassa, menee pari päivää ja sitten kauppa purkautuu.

IMG_2358.webp

On tuo Tori syöpää. En tiedä meneekö viestit perille vai eikö niihin vain vastata jostain syystä. Kymmenestä tuotteesta kysynyt onko vielä ja ei yhtään vastausta takaisin.

En tiedä meneekö viestit perille vai eikö niihin vain vastata jostain syystä.
En muista oliko tuossa viestin alla jokin "pikkuteksti" siinä vaiheessa kun vastaanottaja ei ole sitä vielä lukenut, mutta kun on käynyt viestiä katsomassa, tulee siihen lähettämäsi viesti alle lukemaan pienellä "Nähty".

Toi "onko vielä" on myös isosti niitä tsätti-aloituksia toisaalta, joihin itseltäkin jäänee useimmiten kyllä vastaamatta.
Niin että paras aloitus on kirjoittaa niin pitkä kysymyslista myytävästä laitteesta kun merkeissä on varaa?
Ja vastaus on ”myyty”.

Kyllä se vastaushalukkuus usein riippuu myös artikulaatiosta.

On mullekin jätetty joskus vastaamatta, kun oon tinkinyt jo ensimmäisessä viestissä. Toki parempi näin, ei tuhlaa mun aikaa enempää.

Sitten on vielä se, kun joku aloittaa vittuilemalla.

Mä pyrin vastaamaan aina. Jopa silloin kun tarjous on perinteinen puolet. Helppo vastata ”unohda”.

Mun mielestä se "puolet" tarjoaminen on myyjän halveksimista ja sellainen tyyppi automaattisesti estoon.

Jos näkemysero noin suuri, niin ei kannata vaivautua

Facebookissa viestit menee onneksi perille mutta ne vitun varaukset. Ja sitten myyjä ilmoittaa eipä se varaaja tullutkaan hakemaan. Perkele, myy sille ken ensin lyö rahan kouraan.

En muista oliko tuossa viestin alla jokin "pikkuteksti" siinä vaiheessa kun vastaanottaja ei ole sitä vielä lukenut, mutta kun on käynyt viestiä katsomassa, tulee siihen lähettämäsi viesti alle lukemaan pienellä "Nähty".
Muuttuu nähdyksi myös kun viesti moderoidaan.

Onko se nähty merkki enää käytössä? Mulla ei ainakaan enää tiedä viesteistä onko niitä luettu, sitä just maanantaina ihmettelin ku hinta tingittiin ja sano tavaran ostavansa, vastasin että iltasin sopii nouto, soittele ni sovitaan ja sen jälkeen ollu täys radiohiljasuus.

Mitä tulee puolen tarjoamiseen ni se on mukavan helppoa noissa toridiilijutuissa ja joskus se houkuttaa myyjääkin että raha tässä ja nyt jos on jo hyvän aikaa tavara roikkunu myynnissä. Viimeksi tarjosin diilillä satasen tavarasta viiskymppiä ja heti hyväksy ku oli jo pari kuukautta ollu myynnissä. Vähän pitkä oli alkuperänen hinta.

Tuskin kaupankäynnissä yhtään kiveenhakattua sääntöä, joka pätisi kaikkien kesken kaikkiin kauppoihin. Tilanteen mukaan/yrityksen ja erehdyksen kautta.
Yleensä kun pistän viestiä, kysyn milloin voisi tulla hakemaan? No jossain tapauksessa katsomaan, jos olen epävarma tuotteesta.

1/3 osan ostotarjouksiakin on mennyt läpi. Tavara on kyllä ollutkin 3x ylihinnoiteltua ja on ollut vähintään kuukausia, ehkä vuosia myynnissä tuloksetta

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin