Tori.fi ja muut myyntialustat sekä keskustelua niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tuo Tori syöpää. En tiedä meneekö viestit perille vai eikö niihin vain vastata jostain syystä. Kymmenestä tuotteesta kysynyt onko vielä ja ei yhtään vastausta takaisin.
Itsellä jää usein huomaamatta viestit kun sovelluksien ilmoitukset olen mykistänyt kun piippailut ärsyttää, niin sitten vain sähköpostiin tulee ilmoitus että joku kyselee tavarasta, vastaan kun kerkeän, vanhojen tavaroiden myynnin prioriteetti ei ole kovin korkealla kaiken muun kiireen keskellä.

Facebookissa viestit menee onneksi perille mutta ne vitun varaukset. Ja sitten myyjä ilmoittaa eipä se varaaja tullutkaan hakemaan. Perkele, myy sille ken ensin lyö rahan kouraan.
Tällaisesta toiminnasta meinasi tulla itku monelle varailijalle kun yhteen myynti-ilmoitukseen laitoin selkeästi että myydään ensimmäiselle joka noutaa ja maksaa samalla.
Melkopaljon romua myyneenä sanoisin olevan kahdenlaisia ostajia ja myytäviä kohteita. Joidenkin on pakko saada tinkiä hinnasta ja toisille käy ehdotettu hinta. Sitten omissa myynneissä joko hinta on tiukka ja siitä ei neuvotella, ja tämän yleensä laittanut myös ilmoitukseen että turha tinkiä. Sitten jos on neuvotteluvaraa myytävän hinnasta niin lähtöhinta on korotettu arvellun tinkausvaran verran.

Viimeksi muokattu:
Nyt yksi aasi laittoi viestiä vieläkö olen kiinnostunut kun edellinen teki oharit. Jonossa piti olla useita myyjän puheiden perusteella. No ei tullut kauppoja kun tiputin tarjouksen kun tarve oli jo täytetty, mutta haistattelut tuli. Itsehän hänelle ei tuotteesta pyytämänsä summa kelvannut alunperin.

Mitä oon myyny veispuukissa niin tavarat on lähtenyt nopeasti, eikä oo juuri tingitty.
Paitsi 6kg hiilaripullon ostattelija oli joku wannabehuutokauppakeisari.
Olis muuten edelleen jouten. Täynnä ja katsastettu viime vuonna.

Kätelkää! ;)
On tainnut olla jo puhettakin, mutta se keljuttaa kun ostaja vannoo ostavansa tuotteen ja maksavansa sovitun hinnan.
Joskus tarjoavat jopa pyyntiä enemmän jotta saisivat haluamansa, yleensä paljon kysytyn tavaran.
Sitten kun saapuvat paikalle niin ilman perusteltua syytä alkaa tinkimään jo sovitusta.
Mina maksa voi luota minun.

En oikein ymmärrä noitten puoleehintaan tarjoajien ja muittenkin tinkijöiden mollaamista, kun tarpeeksi usein tuota tekevät niin kyllä tärppää -se kun on vaan hölmöä maksaa liikaa...

Matkan varrella on eräs kai romukauppias. Alueen ympärille on jonkinlainen aita kyhätty. Olen miettinyt onko aita tehty siksi, ettei sieltä varastettaisi vai siksi, ettei sinne vietäisi mitään.

Matkan varrella on eräs kai romukauppias. Alueen ympärille on jonkinlainen aita kyhätty. Olen miettinyt onko aita tehty siksi, ettei sieltä varastettaisi vai siksi, ettei sinne vietäisi mitään.
Täälläpäin vissiin eräälle romu-ukolle kunta oli pakottanu aitaamaan maisemahaitan takia

Täälläpäin vissiin eräälle romu-ukolle kunta oli pakottanu aitaamaan maisemahaitan takia
Eiköhän tuo lie melko yleinen käytäntö.
Täälläpäin on umpiaidat olleet vaadittuina joillakin romiksilla jo ysikytluvulla, kun olivat ihan teiden varsilla.

Tuossa romulassa on elementeistä tehty verkkoaita. Samankaltainen, millä festareilla erotellaan anniskelualue muista juhlijoista.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin