No en mä äske kirjautunut sinne.Ootko kirjautunut sisään?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
No en mä äske kirjautunut sinne.Ootko kirjautunut sisään?
No eihän silloin saapuneet viestit näy. Kokeilepa kirjaantuneena.No en mä äske kirjautunut sinne.
Koitan kun olen koneella, enkä luurin varassa.No eihän silloin saapuneet viestit näy. Kokeilepa kirjaantuneena.
Laitoin lauantaina illalla palautetta ja sunnuntaina vastasivat, että arkena korjaavat virheen. Nyt ei kummitellut tuo ilmoitus viesteissä.Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.
Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.
Ei ollenka niin vaikeeta kun täällä annetaan ymmärtääKaksi tuotetta ostettu torista. Molemmat myyjät asiallisia, reagointi viesteihin nopeaa ja maksut mobilepay.
Tori sovellus käytössä ja päivitetty.

Juu, jos ei anna valtuuksia sovelluksille eikä päivitä puhelinta tai sovelluksia niin elämä on just niin hankalaa ku haluaa.Ei ollenka niin vaikeeta kun täällä annetaan ymmärtää![]()
...Levanteri sano että kymppi on liikaa, käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa hurahuhhahhei ei ole näillä mailla...Sitten kun tarjosin 2/3 pyyntihinnasta, niin ed edes vastannut. Liekö suuttui, kun en ostanut pyyntihinnalla kysymättä vaan yritin tehdä kauppaa kuten käytetystä tavarasta tehdään kauppaa.. J
Kyllä luulen että tuosta 2/3 tarjouksesta johtuu että vastaisinto on laantunut.Tässä on yhdestä jutusta toista viikkoa viestitelty. Pari päivää menee aina kun vastaa, nyt ei torstain jälkeen ole kuulunut, liekö vastaa lainkaan. On kuitenkin hieman kalliimpi tuote, mille ei vsrmasti paljon ole markkinoita, niin luulisi kiinnostavan.
Alkuunvastasi viesteihin, mutta kun kyselin tuotteesta lisää vastaukset alkoi kestämään ja on parin sanan mittaisia. Sitten kun tarjosin 2/3 pyyntihinnasta, niin ei edes vastannut. Liekö suuttui, kun en ostanut pyyntihinnalla kysymättä vaan yritin tehdä kauppaa kuten käytetystä tavarasta tehdään kauppaa.. Jos haluan ostaa jotain ohjehinnalla ilman ilman lisätieoja, niin voin ostaa uuden nettikaupasta.
Kokeillahan pitää aina. Tyhmähän myyjä on jos ei mitään vastaa.Kyllä luulen että tuosta 2/3 tarjouksesta johtuu että vastaisinto on laantunut.
Toki en tiedä mikä hinta on verrattuna uuden vastaavan hintaan, mutta jos hinta on ns jo kilpailukykyinen, niin itseltä menee myös mielenkiinto vastailla jos ihan ilmatteeksi yritetään jotain saada.
Joillakin hintatoiveet on niin pilvissä että uutta tavaraa kaupasta saa halvemmalla. Sitten joku 1/3 tai 1/4 tarjouskin saattaa kuitenkin mennä läpi.Kokeillahan pitää aina. Tyhmähän myyjä on jos ei mitään vastaa.
Uusi maksaa enemmän, mutta kaupasta saa vastaavia koekäytettyjä samaan hintaan, mitä pyyntö on. Ja kuitenkin on oikeasti käytetty, eikä vain koekäytetty.Kyllä luulen että tuosta 2/3 tarjouksesta johtuu että vastaisinto on laantunut.
Toki en tiedä mikä hinta on verrattuna uuden vastaavan hintaan, mutta jos hinta on ns jo kilpailukykyinen, niin itseltä menee myös mielenkiinto vastailla jos ihan ilmatteeksi yritetään jotain saada.
Siinä tapauksessa menisin hakemaan kaupasta sen koekäytetynUusi maksaa enemmän, mutta kaupasta saa vastaavia koekäytettyjä samaan hintaan, mitä pyyntö on. Ja kuitenkin on oikeasti käytetty, eikä vain koekäytetty.
Juu, kokeilin vaan, että jos olisi lähtenyt edullisemmin.Siinä tapauksessa menisin hakemaan kaupasta sen koekäytetyn![]()
Juuri näin. Asia on selvä kuin joulupukki.Siinä tapauksessa menisin hakemaan kaupasta sen koekäytetyn![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.