Tori.fi ja muut myyntialustat sekä keskustelua niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muutamat kerrat oon hakenu paketteja 40-50km päästä sen takia kun myyjät on laittaneet että lähimpään automaattiin ja täällä ei automaatteja tuon lähempänä ole. Myös jos noutopaikka valittu etukäteen niin ei voi vaihtaa. Aina teroitan myyjille että älä valitse lainkaan noutopaikkaa tai jos valitset niin lähimpään postin toimipisteeseen, ei missään nimessä automaattiin. Samaten ärräpaketit menee yhtä kauas kun lähin ärrä on jossain 45km päässä.
Ite en edes tiedä, missä lähin noutopiste on. Tai tiedän, se on paraisilla, mutta linnuntietä. Maanteitse varmaan paimio tai kemiö, eli naapurikunnissa.
En kyllä tajua, miten helvetin vaikeaa se on tehdä sellainen äly, joka toimisi. Tuskin olen ainoa ihminen, joka samaan ongelmaan törmännyt, kun aika paljon meillä on vesistöjä.
Sen verta pitää antaa propseja postille, että tuolta sai valittua sen oman noutopisteen oletuspaikaksi. Jos moista nyt jossain vielä tarvitsee.

Onhan se jekkassu, kun ei viitsi tulostella osoitekorttia eikä kirjottaa käsin paketin päälle kaikkia vastaanottajan tietoja.
Osoitetiedot pitää olla siitä huolimatta kirjattuna paketissa.
Screenshot_2025-01-14-09-37-10-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Niin sitä äkkiä luulis, kuitenkin paketit on kelvanneet pelkällä koodilla ja menneet perille. Varmistin tiskillä ja sanovat että ei niitä tarvi kirjottaa. Automaattien käyttäjät ehkä joutuu ne kirjottamaan?
Kyllä ne pitää kirjoittaa vaikka veisi tiskille.

Yhteen aikaan riitti, kun kirjoitti paketin päälle puhelinnumeron. Pidin selvänä, että tietenkin vastaanottajan. Vasta kun paketti oli automaatissa otti silmään, että olisikin pitänyt olla lähettäjän puhelinnumero. No, perille paketti silti meni.

Toimiiko tuo Tori.fi lisätietojen/hintatiedustelu-lomake vai eikö myyjää vaan kiinnosta vastata?
Muutenkin perseestä myynti-ilmoitukset joissa ei ole hintaa tavaralle, kohteelle, esim kiinteistölle.

Lähetä viesi toiminto toimii kyllä. Vastauksia tulee, jos joku haluaa vastata.
Myyjä jolla on tori appi niin saa kysymykset heti puhelimeen.
Kysymyksetä puhelin piippaa tai tulee mahdolliseen s.postiin.
Tietysti nämä viestit voi estää.

Toimiiko tuo Tori.fi lisätietojen/hintatiedustelu-lomake vai eikö myyjää vaan kiinnosta vastata?
Muutenkin perseestä myynti-ilmoitukset joissa ei ole hintaa tavaralle, kohteelle, esim kiinteistölle.
Nämä on niitä katotaan tuotteelle markkinahinta ja kiinnostus.

Lähetä viesi toiminto toimii kyllä. Vastauksia tulee, jos joku haluaa vastata.
Myyjä jolla on tori appi niin saa kysymykset heti puhelimeen.
Kysymyksetä puhelin piippaa tai tulee mahdolliseen s.postiin.
Tietysti nämä viestit voi estää.
olikohan niin että yritys-tunnuksella ei ole tuota viestit-osiota vaan nämä kyselyt menevät vain sähköpostiin

Mulla on tori app ja mielestäni olen antanut sille kaikki oikeudet. Mutta jos sovellus ei ole aktiivinen, niin ne viestit ei tavoita. Eli jos kerrankin sen sulkee, niin viestit ei tavoita ennen sovelluksen uudelleen avaamista.

Mulla on tori app ja mielestäni olen antanut sille kaikki oikeudet. Mutta jos sovellus ei ole aktiivinen, niin ne viestit ei tavoita. Eli jos kerrankin sen sulkee, niin viestit ei tavoita ennen sovelluksen uudelleen avaamista.
Saattaa olla virransäästöasetuksista kiinni

Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.

Nettiauton pökelöt mitään muuta, paikkakunta valikkoa ei saada etusivulle.
Siellä on taas joku änkyränörtti jolle se ei passaa.
Pian on nuo jutut ihan torin tasolla.

nettihäkkyrät tehään vissiin jossain intiassa (itä-hevonpersestaniassa) kolme rupea / tunti liksalla, ei siellä mitään semmosia....

Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.
Piruuttaan katoin kaivurin kauhoja nettikoneesta, eikä mulla ainakaan herjaa mitään huijari-ilmoituksia koskevia juttuja.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin