Tori.fi ja muut myyntialustat sekä keskustelua niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuokin mitä olen ostamassa, on selvästi kalliimpi kuin vastaavien käytettyjen hintataso, jote luonnollisesti kuvittelisin olevan tinkivaraa, ainakin kärsisi tarjota vähemmän. Ei vaan ole ollut muita mitoiltaan sopivia nyt kaupan.

Myynti ilmoitukset on välillä sen kaltaisia tekstiltään, ettei semmoisen kirjoittajaaan tee mieli olla edes yhteydessä.

Oon ostanut vaan tavaroita joiden hinta on lähellä sitä mitä haluan maksaa. Turhaa se on ruveta jonkun kultakimpaleesta väkisin vääntämään.

Tinkivaraa varmaan Torissakin on. Kaksi kertaa olen antanut oman tarjouksen, kaupat on tullut heti. Ensimmäinen oli Partner 5500 moottorisaha, kuvaa katsellessa katsoin sen olevan äärettömän vähän käytetty, hintapyynti oli 220e. Tuon vois muinaismuistoksi ostaa, laitoin tarjouksen, 120e, kaupat tuli heti, nouto Kuopiosta. Myyjä sanoi, saa sitä koekäyttää. Ei kokeilla sanoin, ja takuu on perävalotakuu, näin heti, saha on lähes käyttämätön. Toinen oli auto, hintaa 80 e jakohihna katkennut ajossa. Auto oli kohtuullisen matkan päässä. Siispä laitoin myyjälle viestiä, tuon suinulle100e jos saan purkaa autosta haluamani osat, ohjausyksikkö, ilmamassamittari, kaasuläppäkotelo ja jotain muuta pientä, siitäkin tuli kaupat heti. Myyjäkin oli tyytyväinen, onhan hän saanut lopun laitettua romuun.

Oon ostanut vaan tavaroita joiden hinta on lähellä sitä mitä haluan maksaa. Turhaa se on ruveta jonkun kultakimpaleesta väkisin vääntämään.
Sama juttu. En koe tarpeelliseksi tinkiä hinnasta jos se on mielestäni kohdallaan. Samoin pyrin hinnoittelemaan myymäni tuotteet niin että ei oo tarvinnu yleensä hinnasta vängätä.
Toki on joitain tapauksia ollut mutta erittäin hyvin on kauppa käynyt puolin ja toisin.

Örrmetin ilmoitus oli semmonen että 30min taisin miettiä ja soitin eikä hinnasta puhuttu mitään vaan maksoin pyynnin lapaan kun ekan kuorman roippeita kävin hakemassa.

Örrmetin ilmoitus oli semmonen että 30min taisin miettiä ja soitin eikä hinnasta puhuttu mitään vaan maksoin pyynnin lapaan kun ekan kuorman roippeita kävin hakemassa.
Miten pystyy soittamaan, kun puhelinnumerot poistetaan viesteistäkin?

Tiistaina pistin viestiä torin kautta myyjälle. Sanoin, että ostan tuotteen ja oheishilppeet mitkä oli erikseen mainittu lisähinnasta. Ja kysyin, milloin passais tulla hakemaan? Eilen oli vastannut. Alkuun teki itsekin mieli pitää mykkäkoulua 5 päivää, mutta totesin, että olen jo hommannut muualta.

Miten pystyy soittamaan, kun puhelinnumerot poistetaan viesteistäkin?
Puhelinnumero on syytä ilmoittaa ainakin osaksi kirjaimin tori-viesteissä. Tarkistajarobotti ei osaa poistaa...

Jotkut myyjät silti sitkeästi vain viestittelevät vaikka pyytää yhteydenottoa puhelimitse.:paaseina:

Onko kukaan ostanut mitään sillä Toridiilijutulla? Miten se toimii?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin