Toimittelijat toimittaa, otantoja kun työtä ei haluta/osata tehdä kunnolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Virheitä näkyy olevan uutisissa jatkuvasti, ja ihan silkkaa toimittajan välinpitämättömyyttä. Tänäänkin olen useammaan lukenut. Paljonko tuota virheellistä informaatiota sitten ottaa itse vastaan ja elää vääristyneessä todellisuudessa, kun ei kaikkea voi tietää eikä näin havaita virheeksi.

Lopetin iltalehden lukemisen kun tuli evästepakko. Ja samalla kaikkien muidenkin roskalehtien. En tiiä paraniko elämänlaatu, mutta ei ainakaan huonontunut.

Lopetin iltalehden lukemisen kun tuli evästepakko. Ja samalla kaikkien muidenkin roskalehtien. En tiiä paraniko elämänlaatu, mutta ei ainakaan huonontunut.
Tuskin menetit mitään. Itse vilkuilen näitä sillä silmällä että näkee mitä kansalle syötetään ja keiden taholta.

Iltalehdestä fingerpori on päivän pakollinen heti ensimmäisenä niin siinä sivussa näkee muutenkin jos malttaa katsella.

Fingerpori hesarista tai google-linkistä. YLE tuoreimmat helppo katsoa uutisia. Nuo iltapaskalehdet on rasittavia videouutisineen joissa saa mainokset kestää pidempää kuin itse "asia"

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin