Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Monastihan nois on iskua likimain 450-600mm ....Voi kehno kun on taijettu mättää kaikki koppien kippipumput ja sylinterit romuun mitä on vaihettu.
Kyllä sen saa tehtyä tuolla hallitunkillakin. Sen kun suolistaa, niin käsissä on sylinteri jonka päässä käsipumppu. Sopivasti vipuvartta ja niveltä, niin alkaa koppi kaatumaan.
Nyt kuullostaa siltä, että joku ajattelee.Paljonkos tollasen kopin massa mahtaa tulla olemaan? Aattelin, että meniskös, kun tekis vaan sopivan kiinnekohdan, jonne sujauttaa tangon ja passelin mittaisella kepukalla vääntää hytin alas?
Ai vas a thinkingNyt kuullostaa siltä, että joku ajattelee.
Siihen saa rautakangelle hyvän kuljetustelineen samalla, voi tehdä sellasen pystyputken ensin jossa kankea kuljettaa pystysuorassa ja siihen hitsaa 45 asteen tai vaikka pienempäänkin kulmaan "oksanhaaran" josta kopin jaksaa kipata...hyvä mun mielestä toi @Mika 82 idea..Aattelin, että meniskös, kun tekis vaan sopivan kiinnekohdan, jonne sujauttaa tangon ja passelin mittaisella kepukalla vääntää hytin alas?
Paljonkos tollasen kopin massa mahtaa tulla olemaan? Aattelin, että meniskös, kun tekis vaan sopivan kiinnekohdan, jonne sujauttaa tangon ja passelin mittaisella kepukalla vääntää hytin alas?
Näytä liitetiedosto 91021
kyllä sun sieltä pitää kavuta pois, ikävä istua kyydissä kun kaljat valuu tuulilasille.painoa tuohon hyttiin tulee kyllä jonkin verran…
Jos minä otan sen irti, kynin kympin + postimaksun. Raahessa on.Mulla olis mersu kuorma-auton kopin käsipumppu. Toimivuudesta en enää tiedä, kun sitä ei ole pumpattu kolmeen vuoteen ja kopin sylinterin jo rosvosin muualle. Saat pumpun ilmaiseksi jos irroitat itse.Jos minä otan sen irti, kynin kympin + postimaksun. Raahessa on.
Epäilen että tuo irrotuspalvelu voi @marce n tapauksessa kuulostaa paremmalta!![]()
Yhdessä paikassa oli kuski mukamas hytin tyhjentänyt kun remontin takia piti hytti kipata. Juu oli se sieltä eväänsä ja tuntilappunsa ottanut. Unohti vaan jääkaapin mikä tuli lasista läpitte.Voisiko sen ylikippauksen palauttaa jousella. Silloin pelaisi yksitoimisella sylinterillä.
@Mika 82 idea on kyllä hyvä yksinkertaisuudessaan.
Hytin kippauksessa lentää tavarat helposti tuulilasille. Jotkut saaneet kuorma-autossa klasin hajalle :-(
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.