Telahärveli "Telanator T-800" -Projekti

30min kun rouskuttaa pihalla niin kyllä on polykarbonaattorit huurevapaat ja eikun ränn ränn :autoilee:

Pakettiautot jo mainittu mutta Mitenkäs joku lava vekotin kuten caddy? Mikään järin suuri toi caddy ei sisätiloiltaan ole.

Eikä tuohon ehdotettuun t kolmoseen tarvi viritellä mitään takaluukkua laseineen jos se etupää on vain pakettimallista eikä bussista, niin on siinä valmiiksi peltinen väliseinä ikkunalla jossa saattaa olla jopa sellainen liukumallisesti avattava keskiosa. Toki noiden hinnat harrastajien vuoksi alkanut karkaamaan melko korkeaksi

Jossain muistan nähneeni hiljattain Teijon myynnissä ihan ykkössatasilla. Olis kevyt kuttaperkahytti.

Sitten on vielä yksi jokerivaihtoehto, jos on paljonkin tekemisenpuutetta. Nimittäin joku pystyperäinen henkilöauto. Tai oikeastaan jos olis kaksi... Tuli etulasin ja takalasin lämmitys samassa.

Eikä tuohon ehdotettuun t kolmoseen tarvi viritellä mitään takaluukkua laseineen jos se etupää on vain pakettimallista eikä bussista, niin on siinä valmiiksi peltinen väliseinä ikkunalla jossa saattaa olla jopa sellainen liukumallisesti avattava keskiosa. Toki noiden hinnat harrastajien vuoksi alkanut karkaamaan melko korkeaksi
Ei kaikki paketit ole väliseinällä.
Mulla on ikkuna paketti ilman minkäänlaista väliseinää. Siihen ainakin joutuisi istuttaan jotain takaseinäksi. Tosin tuo mun on vielä ajossa huhtikuulle, koska rav4 tulossa tilalle, ja vaikka tojota niin yllättävästi siitäkin korjattavaa löytyy.

Ompas hintasuojattu t-kolmoset. Ei kai se tyhjä tölkki paljon maksa, kun sopiva osuu kohdalle.

Ei kaikki paketit ole väliseinällä.
Mulla on ikkuna paketti ilman minkäänlaista väliseinää. Siihen ainakin joutuisi istuttaan jotain takaseinäksi. Tosin tuo mun on vielä ajossa huhtikuulle, koska rav4 tulossa tilalle, ja vaikka tojota niin yllättävästi siitäkin korjattavaa löytyy.
Joo ei varmaan kaikki, ei ole kokemusta kuin yhdestä yksilöstä joka mulla joskus oli, umpi paku kiinteällä väliseinällä ja siinä oli sellainen varsin iso kolme osainen ikkuna josta keskiosan sai liu'utettua auki

Olihan T3 mallista myös avolavaversiota.
Paikallisella eläkkeellä olevalla putkarillakin on sellainen, lavan päällä on auton omaa kattoa korkeampi pressukoppi.

🤔
Screenshot_20231031-200631~2.webp

No nyt saattais olla tiedossa yks lava-Dyna jostain 80 -luvulta, kuulemma ajosta jäänyt muutamia vuosia sitten seisomaan ja ei ainakaan sillon oo ollu mätä. Tästä kuvia oottelen ja kattellaan lähteekö homma etenemään sillä hytillä sitten :virnpeuk: Ei ole mahottoman matkan päässäkään, omalla kalustolla saataneen haettua...

Joo ei varmaan kaikki, ei ole kokemusta kuin yhdestä yksilöstä joka mulla joskus oli, umpi paku kiinteällä väliseinällä ja siinä oli sellainen varsin iso kolme osainen ikkuna josta keskiosan sai liu'utettua auki
Näköjään reki muisti tepposet ja se ikkuna ei ollutkaan kolme vaan kaksi osainen, piti nimittäin ihan mielenkiinosta selailla ja tässä yksilössä on juuri samanlainen ikkuna väliseinässä joka minulla olleessa oli ja on muuten huomattavasti isompi kuin normaali kiinteä ikkuna

https://m.nettiauto.com/volkswagen/transporter/13402688?vifAdCount=14&vifNav=Y

Näköjään reki muisti tepposet ja se ikkuna ei ollutkaan kolme vaan kaksi osainen, piti nimittäin ihan mielenkiinosta selailla ja tässä yksilössä on juuri samanlainen ikkuna väliseinässä joka minulla olleessa oli ja on muuten huomattavasti isompi kuin normaali kiinteä ikkuna

https://m.nettiauto.com/volkswagen/transporter/13402688?vifAdCount=14&vifNav=Y
Kyllähän se ilman muuta vaihtoehto olisi tuollainenkin, mutta epäilen että tämä @J5_BR kommentti on totta hyvin suurilta osin:

Ompas hintasuojattu t-kolmoset. Ei kai se tyhjä tölkki paljon maksa, kun sopiva osuu kohdalle.
Eli luulen että on tuommoiset aika hinnakkaita jo.

Pakettiautot jo mainittu mutta Mitenkäs joku lava vekotin kuten caddy? Mikään järin suuri toi caddy ei sisätiloiltaan ole.

Ne kun tuppaa nuo henkilöautot olemaan tuolta tuulilasin kulmaltaan semmoisia, että ei oikein mielellään sellainen käy...Mitä pystympi tuulilasi, sen parempi.
Ihan henkilöautoja on muutamakin nurkissa, itselläkin tuo yks mersun farkku tuola maatuu takapihalla. Mutta en siitä viitti käydä tekemään kun näkee huonosti sieltä ulos sitten...

Kyllähän se ilman muuta vaihtoehto olisi tuollainenkin, mutta epäilen että tämä @J5_BR kommentti on totta hyvin suurilta osin:

Eli luulen että on tuommoiset aika hinnakkaita jo.

Ne kun tuppaa nuo henkilöautot olemaan tuolta tuulilasin kulmaltaan semmoisia, että ei oikein mielellään sellainen käy...Mitä pystympi tuulilasi, sen parempi.
Ihan henkilöautoja on muutamakin nurkissa, itselläkin tuo yks mersun farkku tuola maatuu takapihalla. Mutta en siitä viitti käydä tekemään kun näkee huonosti sieltä ulos sitten...
kattet siitä takaikkunasta, saat kivasti avattavan nokankin valmiina :)

No kyllä minä taisin mainita siitä hinnasta jo ennemmin ja kyllä ne on varsin hintasuojattuja, alle touhuyksiköllä ei oikein taida saada minkäänlaista edes raatoa

Tylppänokka hiacet varmaan kans aikalailla hintasuojattuja ellei yön timot ole jo kaikkia vienyt, mutta miten olis mitsu L300 ja mazda E2200 niillä ei varmaan sellaista kulttimainetta mutta onko ne jo kokenut luonnollisen poistuman kaikki

Täälläpäin oli jonkinmoinen sähkölinjatyömaa, jolla ajeli 502:n kopilla varustettu bankuntelainen apparaatti joskus 10 vuotta sitten.

No kyllä minä taisin mainita siitä hinnasta jo ennemmin ja kyllä ne on varsin hintasuojattuja, alle touhuyksiköllä ei oikein taida saada minkäänlaista edes raatoa
Juu, ja tähän projektiin ei ole nyt pienintäkään mielenkiintoa/mahdollisuutta mitään touhutonnia kuluttaa autonraatoon…

Tylppänokka hiacet varmaan kans aikalailla hintasuojattuja ellei yön timot ole jo kaikkia vienyt, mutta miten olis mitsu L300 ja mazda E2200 niillä ei varmaan sellaista kulttimainetta mutta onko ne jo kokenut luonnollisen poistuman kaikki
Joo eiköhän noilla suurimmaksi osaksi ole ollut osoitteena Afrikka.

Toistakymmentä vuotta sitten olkkolan telakalla yhdet bankun telat sai zuzuki carrystä hytin päällensä. En vain nyt löydä sitä tubesta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin