SLOUGANIN saapi keksiä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös melkeen kaikki vehkeet käy savulla. :oops:
Se on ihan eri asia.
Screenshot_2025-02-07-15-36-24-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp
 
Fingerpori-ketjussa on yksi ehdotus logoksi. Yläreunassa, ennen viestejä. Ellei näy, niin hihkaiskaa.
 
Fingerpori-ketjussa on yksi ehdotus logoksi. Yläreunassa, ennen viestejä. Ellei näy, niin hihkaiskaa.
Piti haulla vilkasta vaikka näköjään on piilossa. Jos se tekoäly anagrammia yrittää niin ihan päin persettä ne on, mutta saattaa mennä pikavilkasulla läpi
 
Tuosta tuli mieleen pari yleishokemaa tääläpäin:

Rupes maa kääntyy ja mustaa tulemaan!

Alako ramppa kalattammaan!
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös