Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Subarun 2,5 litrainen.Alkuperäinen wbx on paitsi syöppö (17 l satasella) myös vähän epäluotettava ja aika loppuun ajettu.
Corvairin kutonen...Jokin ysärin passatin 1.9Tdi kones ? Vaiks 110hv versiona.....
Jaahas pitänee jonkunlainen mittari rueta virittelemään...Kyllä se joutokäynnillä varautuu. Eikös sulla ollutkaan 30 euron DC pihtiamppeerimittaria? Sillä vois seurata, että mihin asti se akku ottaa virtaa.
Mulla olis mittari. En tuo sinne!Jaahas pitänee jonkunlainen mittari rueta virittelemään...
Eläpä hättäile...kyllä mä luulen että homma järjestyy tässä lähiaikoina.Mulla olis mittari. En tuo sinne!
Edit: jos joku kiva kebula löytyy, niin voin kysyä yhdeltä kaverilta.
Taitaa enemmän riippua siitä, että kuinka paljon se akku vastaanottaa. Laturissahan on potkua joku +100A. Jos se akku vastaanottaa esim. 40A, niin 80Ah akku on teoriassa tyhjästä täynnä kahdessa tunnissa.Eläpä hättäile...kyllä mä luulen että homma järjestyy tässä lähiaikoina.
Mutta juu, riippuen laturin kunnosta niin kai se semmosen 5-7h ottaa että melkein tyhjästä melkein täyteen työntää...paino sanalle kai![]()
Noin isot paneelit, niin aika monta kaappia sais olla, että ei tuottaisi enempää. Eihän kompurakaappi ota virtaa keskimäärin kuin reilun ampeerin, selvästi alle kaksi kuitenkin. Huippukulutus on jotain 5 A luokkaa ja sitten on käymättä pitkään.Näin aurinkoisena päivänä paneelit tuottaa enemmän, mitä arkkujääkaappi kuluttaa käydessään.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.