Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jo hinnaltaan kohtuu rajalla.Partsouqilta reilu 200 euroa tolla 71-päätteisellä numerolla.

Oho! Hyvä huomio, enpä itse huomannutkaan että tuollakin teki noin.Jo hinnaltaan kohtuu rajalla.
Antaa tuolla 71 päätteisellä osanumerolla 72 päättyvän osan tarjolle.
Mikähän on noilla erona, tuon yhden numeron erolla.Oho! Hyvä huomio, enpä itse huomannutkaan että tuollakin teki noin.
Noi 28230 numerolla olevat osat on eri malliin tuon partsoug sivuston mukaan. Previaa tarago malleja.Tuo on bensakoneen osa, minkä oot löytänyt ja minkä minäkin Aerolta linkitin.
Kiinteä kulma vaihde edessä, ja takapäässä nelivedon kytkevä sähköinen levypakka.Liekö miten käyttäytyvän ?
Sen etu / takavedon voimanvälityssuhteen kanssa ??
Mun Jeeppi tekee tuota. Tulee iskarista, aivan pieni liike, mitä normaalisti tasaisella tiellä tulee, antaa ääntä. Häviää nopeuden myötä, ilmeisesti silloin liike on niin nopeaa, eikä myöskään isommassa liikkeessä anna ääntä. On varmaan vähän ilmaa tai varren tiiviste tai joku sisällä antaa äänen. Iskari toimii kuitenkin.Semmoinen ongelma, että alle 50 vauhdissa on alkanut takaa kuuluun sellainen kopsahtelu ja napsahtelu. Häviää vauhdin noustessa eikä muutu jurinaksi tai ulinaksi vaan häviää kokonaan.
Kuuluu tasaisella ei monttu vaikuta, Kardaanin ristikon jo vaihdoin, ja ajelin ilman sitä silloinkin äänsi. Sisemmissä nivelissä on notkeaa rasvaa, ja ulompiin lisäsin ei vaikutusta, niveliä en avannut vaan kumin välistä lisäsin.
Jarruttaminen ei vaikuta ääneen mielestäni, ja palat ei löysät.
Laitanko ulommat nivelet suosiolla uusiksi, laakerit luulisi ääntävän vauhdin kasvaessakin.
Kun laitat uudet,laita Kybit.Saattas hyvinkin tulla
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.