Mistä tiedät onko ajovalot/pitkät CAN-ohjattu?

Minä otin myös rohkiasti vaan....
lampputesti vissii ohjelmoitu pois käytöstä kun ei vilauttele lisävaloja puolikkaat päällä:Häh:

Jaa eikös uusienautojen normiajovalojen kanssa sitten pärjäilekkään? kuten olen luullu? ainakin 30v katiskan valojen kanssa näkee sen mitä norminopeuksilla ajelee...
Tietty jossain asumattomillaseuduilla tuolla pohjoisessa on täysin eriasia,täällä asutustenkeskellä tulee autoa kokoajan vastaat yöt päivät että empä ole lisävaloja kaivannu.
Tarve toki on meillä jokaisella omansa,kiva olisikin kuulla ovatko uusien autojen valot hyviä vai välttäviä...vaiko joissain aivan heikkojakin?

olisikin kuulla ovatko uusien autojen valot hyviä vai välttäviä...vaiko joissain aivan heikkojakin?
Ainkin tuossa mun Kia Sorentossa -11, pitkät on täysin luokattomat. Kun pitkät laittaa päälle, jää silti lähivalon kuvion yläreuna selvästi näkyviin. Eli tehoa ei ole juurikaan pitemmälle, kuin lähivaloissa. Sama on rouvan Kia Riossa, ei yhtä paha, mut kuitenkin. Siinä ei oo lisäpitkiä, kun suurin osa ajosta taajamassa, mut omalla tulee ajettua enimmäkseen pimeillä teillä, ni pakko oli valot laittaa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin