Tiedote Pyydä ominaisuuksia tai ohjeita, purnaa tässä ketjussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Löyty.

Ensin viestiketjuun
> hakee sivun foorumille liittymispäivän mukaan ja siitä selaa eteenpäin.

Mobiilipuolella minulla käy usein niin että vahingossa lähetän viestin kesken kirjoituksen. Mielestäni mobiilissa "Lähetä vastaus" pitäisi sijoittaa eri tavalla tai lisätä promptaus että haluatko lähettää viestin.

Joskus näyttää 0 lukematonta, mutta silti on 1-2 ketjua ruskealla, eli siellä on lukematon viesti. Ei kyllä haittaa, mutta joku bugi on.

Sama tullut havaittua. Klikkaat lukemattomiin viesteihin, niin ylhäällä on lukemattomat 0, ja alla on 1-2 lukematonta viestiketjua.

Mobiilipuolella minulla käy usein niin että vahingossa lähetän viestin kesken kirjoituksen. Mielestäni mobiilissa "Lähetä vastaus" pitäisi sijoittaa eri tavalla tai lisätä promptaus että haluatko lähettää viestin.

Tästä olen myöskin samaa mieltä. Muutamankin kerran lähtenyt viesti vahingossa ja joutunut jälkeenpäin muokkailemaan. Olisi tosi hyvä ainakin mobiilissa tuo haluatko varmasti lähettää viestin nappi.

Voi johtua selaimen välimuistista , johon palaa ?

Samaa olen miettinyt, mutta kun tuo toimii juuri päin vastoin. Yleensä juuri ennen on tullut selattua viimeiset lukemattomat loppuun, eli aikaisemmilla sivulatauksilla lukemattomia on ollut. Sit lukemattomia onkin 0kpl, mutta lukemattomia ketjuja tuo 1-2kpl, jotka pitävät kyllä paikkansa.

Mulla toimii toisteppäin, eli näyttää lukemattomia, vaikka niitä ei ole.
Näyttää lukemattomia kenties, jos on jonkun käyttäjän jättänyt "huomioimatta" eli sen "bannatun" viestit ei näy , mutta ne näkyy lukemattomien määrässä kuitenkin......
Kaiketi....

Mulla ainakin kävi noin, kun olin vahingossa klikannut jonkun käyttäjän tai viestiketjun huomioimattomaksi.

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin