Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tästäpä erimielipuolta joutuu olemaan. Ei se pelkkä kartta, vaan se rajaa aluetta aina suuresti.Ei tua nu niin tarkka kartta ole että osote annettas ku pitäjä riittää...jos ny vaikka Rovaniemellä (Pinta-ala: 7 582 km²) asuu nii aika laaja on haarukka että löytää...
Kangasala paikkana rohviilikuvasta.Näkyykö meikäläinen?
Eilen taisin laittaa yhteystietoihin tuon kaupungin.Kangasalla olevaa ukkoa kun käy tökkäämässä, ni ei kyllä sun nimiperkkiä näy. Ootko asunu jossain toisaalla ennen? Mullakin näkyy vanha kotopaikka, kun tuota ei enää päivitetä.
Oliko elämää ennen sitä?Ei se elämä ainakaan KK-plus ADpacilla huonommaksi muutu ....
Voinee johtua käyttäjästäkin mutta värit toisinaan vaihtelee? Tälläkerralla kovin sinistä tekstiä otsikoissa, välillä mustaa. Ei minua häiritse mutta aattelin nyt infota kuitenkin.
Näytä liitetiedosto 53082

Onko sulla joku estolistalla. Se ainakin tekee tollasta.ÖRRÖ, kummitteleeko toisten selaimessa toisinaan, niinku sillain että tekstin luonnos on edelleen muistissa vaikka se on jo lähetetty ja sitte viestiketjun seuraavalle sivulle pääsee mutta se on tyhjä. Äsken trumppi ketjussa sivulla 70 joka oli tyhjä ja täten ei pitäs olla olemassa mutta olin siellä silti![]()
Ei ole, ainaka tietosesti kun en tienny että täällä semmonenkin on. Pitää jostaki tutkia olisko tiedottomasti joku livahtanu sinne, ei ollu.Onko sulla joku estolistalla. Se ainakin tekee tollasta.
Tuo kuulostaa järkeenkäyvältä selitykseltä.Mulle joskus käynyt silleen, että näyttää olevan vielä seuravakin sivu, mutta kun klikkaan niin sitä ei ole. Oisko joku poistanut kirjoittamansa viestin siinä välissä?
Moni on estänyt sinut?Täälläkin näkyy noita tyhjiä seuraavia sivuja.