Tiedote Pyydä ominaisuuksia tai ohjeita, purnaa tässä ketjussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Kangasalla olevaa ukkoa kun käy tökkäämässä, ni ei kyllä sun nimiperkkiä näy. Ootko asunu jossain toisaalla ennen? Mullakin näkyy vanha kotopaikka, kun tuota ei enää päivitetä.

Viimeksi muokattu:
Ei tua nu niin tarkka kartta ole että osote annettas ku pitäjä riittää...jos ny vaikka Rovaniemellä (Pinta-ala: 7 582 km²) asuu nii aika laaja on haarukka että löytää...
Tästäpä erimielipuolta joutuu olemaan. Ei se pelkkä kartta, vaan se rajaa aluetta aina suuresti.

Sopivasti kun viestejä selaa ja lukee muotoutuu alue aika pieneksi monen kohdalla. Pientä vinkkiä tulee monista asioista. Se on monasti riski kun moni haluaa salata sijaintinsa mutta tiedon jyväset kokoamalla jopa tarkka osoite on hahmoteltavissa.

Tätä on myös tutkittu ja todettu että mitä laajemmin voidaan viestit ja mediat (kuvat, videot, yms.) kytkeä tiettyyn henkilöön sitä tarkemmin hänen sijainti on kohdennettavissa.

Tuskin jviisbeeärrä näkyy, kun karttapäivitykset lie tosiaan loppuneet joku vuosi sitten, @borg tietänee paremmin sanella ....

Kangasalla olevaa ukkoa kun käy tökkäämässä, ni ei kyllä sun nimiperkkiä näy. Ootko asunu jossain toisaalla ennen? Mullakin näkyy vanha kotopaikka, kun tuota ei enää päivitetä.
Eilen taisin laittaa yhteystietoihin tuon kaupungin.
Olin sen verran mainoksen uhri, että kävin verkkokaupassa ja ostin tuon
KKPlus ADpack n. Sitä tässä reenailen.
30 vuotta olen ollut Kangasalla, vaikkakin tässä paikassa 12v.

Useat lisäosat (en osaa suoraan luetella mitkä) saattavat olla jo ilman tukea, eivätkä välttämättä toimi 100%:sesti. Xenforosta kun on jo uudempi versio olemassa ja valtaosa kehittäjistä askartelee vain uuden version lisäosien kanssa.

Voinee johtua käyttäjästäkin mutta värit toisinaan vaihtelee? Tälläkerralla kovin sinistä tekstiä otsikoissa, välillä mustaa. Ei minua häiritse mutta aattelin nyt infota kuitenkin.
bluu.webp

ÖRRÖ, kummitteleeko toisten selaimessa toisinaan, niinku sillain että tekstin luonnos on edelleen muistissa vaikka se on jo lähetetty ja sitte viestiketjun seuraavalle sivulle pääsee mutta se on tyhjä. Äsken trumppi ketjussa sivulla 70 joka oli tyhjä ja täten ei pitäs olla olemassa mutta olin siellä silti :mitenlie:

ÖRRÖ, kummitteleeko toisten selaimessa toisinaan, niinku sillain että tekstin luonnos on edelleen muistissa vaikka se on jo lähetetty ja sitte viestiketjun seuraavalle sivulle pääsee mutta se on tyhjä. Äsken trumppi ketjussa sivulla 70 joka oli tyhjä ja täten ei pitäs olla olemassa mutta olin siellä silti :mitenlie:
Onko sulla joku estolistalla. Se ainakin tekee tollasta.

Mulle joskus käynyt silleen, että näyttää olevan vielä seuravakin sivu, mutta kun klikkaan niin sitä ei ole. Oisko joku poistanut kirjoittamansa viestin siinä välissä?

Toisinaan itellä tuntuu tekevän sitä, että jos nettiyhteys pykii kuin tänään tien päällä, niin Lähetä vastaus napin painamisen jälkeen kestää hetken aikaa. Sivu palautuu ennalleen, viesti kirjoitettuna editoriin ja omaa viestiä ei näy ketjun lopussa. Lähettelet uudestaan niin johan siellä on kaksi samaa vastausta. Näytti pätevän myös kun Konekansan pääkonttorilla oli hidastelua.

Joskus samoissa olosuhteissa tuppaa selaimen kaikki focus jäävän editoriin. Tulee esim. joku notifikaatio vastauksen kirjoittamisen aikana, niin pelkkä hiiren liikutus yläpalkin lippujen päälle ei riitä. Pitää ensin kliksauttaa kerran jossain editorin ulkopuolella, jonka jälkeen hiiri toimii noissa lipuissa. Tähän voi toki olla monta muutakin pientä syytä, mutta liitän tuon osittain johonkin hidasteluun jossain yhteyksissä.

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin