Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Voishan tuosta purkista tehdä pyykkinarua...Kohta kysytään onko paineilmaa, hydrauliikkaa, 3x32A liittymää em. vehkeiden moottorille jos tekis oikeen prässin joka rutistaa 500 tollasta purkkia 5x5x5 cm kuutioksi.....

Kyl se olis, jos noista jotain noppia puristelisi, niin eikös ne sauhunopan pesässä puiden seassa poltellessa katoa.Eiköhän 200 litran pallogrilli ja tulitikut riitä![]()
Voisit tehdä noista purkeista dieseliä...Eiköhän 200 litran pallogrilli ja tulitikut riitä![]()
Kotona mut ei ehkä rivarissaEiköhän 200 litran pallogrilli ja tulitikut riitä![]()
Ei liene iso vaiva. Kai käy muitakin ku hoitajia???Saattaa olla, ettei jostakin syystä kuulu hoitajien tehtäviin.
On, mutta minä yksin täyttäisin sen. Siitä nimenomaan kyse että pitäisi saada ne pienempään tilaan.Eikö siellä ole pakkausmuovin keräystä????
Putelit huuhdottuna säkkiin ja sinne.
Siis jossain kylällä, semmonen puristinkontti. Niitä täällä on.On, mutta minä yksin täyttäisin sen. Siitä nimenomaan kyse että pitäisi saada ne pienempään tilaan.
Niin , vois banaanin syömisen sijasta puolitella muoviputeleita.Ihan puinen jiirikotelo ja timpurinsaha.

Tääl ei ole ruttukontteja, on vaan sellaset isommat keräysastiat, ehken 2*2*1.5m kokoa.Siis jossain kylällä, semmonen puristinkontti. Niitä täällä on.
Isompaa astiaa taloyhtiölle?On, mutta minä yksin täyttäisin sen. Siitä nimenomaan kyse että pitäisi saada ne pienempään tilaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.