Seuraakohan tästä mitään
Itellä kyllä mitään hajua mitenkä reittiä tulisi pisteyttää, kun jos alle 6 tunnin pääsee reitin läpitte korkeintaan naarmuilla ja mustelmilla niin reitti oli helppo 
Tuossa meinannu josko jonnekki jälki.fi tallentimeen laittelis jonkun sorareitin näkyyn, mut tiedä sit. Miellän trailmapin kovin maksulliseksi ja reittejä tulis ehkäpä himpan moderoida tästä maksullisuudesta johtuen.
www.suomenlatu.fi

Tuossa meinannu josko jonnekki jälki.fi tallentimeen laittelis jonkun sorareitin näkyyn, mut tiedä sit. Miellän trailmapin kovin maksulliseksi ja reittejä tulis ehkäpä himpan moderoida tästä maksullisuudesta johtuen.
Maastopyöräreittiluokitushanke
Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu lähes 90 000 jäsentä 176 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät...
. Noh, oli ja meni jo
.



..haittaakse..