Eikös Crescent tuotemerkki ole nykyään myyty jollekin halpavalmistajalle? Onko kiinalainen?eikö toi iha merkkipyörä kuitenki ole?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Crescent tuotemerkki ole nykyään myyty jollekin halpavalmistajalle? Onko kiinalainen?eikö toi iha merkkipyörä kuitenki ole?
Esson baari taas arvailee.Eikös Crescent tuotemerkki ole nykyään myyty jollekin halpavalmistajalle? Onko kiinalainen?
Kysyin kun en tiedä. Ainakin silloin kun noita lastenpyöriä ostettiin, oli parikin Crescentiä ja jostain jäi mieleen moinen. Aivan kuten Soliferin mopot on kiinalaisia tai Helkaman Jopot oli, ennen kun palauttivat tuotantoa takaisin Suomeen.Esson baari taas arvailee.
Enemmän tuo taas kuulosti syytökseltä kuin kyselyltä.Kysyin kun en tiedä. Ainakin silloin kun noita lastenpyöriä ostettiin, oli parikin Crescentiä ja jostain jäi mieleen moinen. Aivan kuten Soliferin mopot on kiinalaisia tai Helkaman Jopot oli, ennen kun palauttivat tuotantoa takaisin Suomeen.
No missä maassa ne valmistetaan? Lastenpyörissä ainakaan laatu ei ollut mikään huippu.Enemmän tuo taas kuulosti syytökseltä kuin kyselyltä.
Parempi muotoilu olisi ollut: "Onko Crescent edelleen ruotsalainen?"
Valitettavasti et nyt päässyt piehtaroimaan kiinalaisissa halpismerkeissä.
Veikkaan saksaNo missä maassa ne valmistetaan? Lastenpyörissä ainakaan laatu ei ollut mikään huippu.

Suurin osa polkupyöristä tai niiden komponenteista valmistetaan nykyään kiinassa - tai taiwanissa, mutta sitä et kysynyt.No missä maassa ne valmistetaan? Lastenpyörissä ainakaan laatu ei ollut mikään huippu.

Oon tehnyt niin että vanne ensin suoraksi ja sitten kiristellyt tasaisesti välillä mittarilla tarkistaen. Kunhan pysyy suorana kiristelyn ajan.Pinnamittari, joka antaa ihan numeroita. Mihinköhän sen kanssa pitäisi tähdätä ? Jonku valmistaja kiinalaise
taulukkolapu sai mukana, mutta mutta kun siinä on äkkiseltään lukemia 50 ja 150 väliltä, nii mikä sit o hyvä?
Näytä liitetiedosto 154620
muok: mulla 2,3-2,0 butted, eli jompikumpi oikeasta reunasta.
muok2: vittu. vaikuttaakohan tossa kaikki kaikkeen? eli vaikuttaako onko "vahvimmin koskettava(ei mitattava)"
pinna jo oikeassa kireydessä? Jos ni sehä o iha loputon pyörä hieroa
muok3: taidan vain pyöritellä kohti samaa lukemaa, ja antaa ^ko. vaikutuksen kadota jonnekki millin osiin.
Just _tätä_ mä en halunnu kuulla(=lukea)Oon tehnyt niin että vanne ensin suoraksi ja sitten kiristellyt tasaisesti välillä mittarilla tarkistaen. Kunhan pysyy suorana kiristelyn ajan.
.Se vanne täytyy olla muodossa kun kireyttä nostetaan.Just _tätä_ mä en halunnu kuulla(=lukea). Kuvittelin sen suoruuden ulkoistuvan tuolle mittarille
.

Ei löytynyt hyllystä?Tietää aina että hankinta on onnistunut kun käy kivijalassa kysymässä vapaaratasta, niin kauppias vetää hampaiden välistä ilmaa.![]()
Ei, eikä kellarista. eikä vintiltä, eikä miljoonalaatikosta. Niin lujaa sitä etsittiin että ostin kiitokseksi ketjulenkkipihdit.Kauniit venttiilit.
Ei löytynyt hyllystä?
Toivottavasti näyttää optiikan läpi kauheemmalta kun oikeesti onkaanEi oo varmaan uutenakaan ollut ihan priimaa. Ei tolla kuitenkaan oo ajettu kun joku reilu kymppitonni.
Näytä liitetiedosto 155300Näytä liitetiedosto 155301

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.