Tuolta löyty tietoa jaettavaksi vaikka varaosamyyjillekin: http://www.hella.com/hella-za/assets/media_global/HASA_Thermo_Range_Borchure_LRes.pdf
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tommonen mittaritauluun, summeri hälytys ylilämmölle.
http://www.sekamyynti.suomalainenverkkokauppa.fi/tuote/60/12v-digitaalinen-termostaatti
![]()
yritetään kuitenki pysyä mahdollisimman meriveden kestävissä systeemeissä

Se on siäl ny melkolailla jo kiinnikki
. Mikähän senki nyt särki persetti
. Samaten tuohon purtiloon on aikoinaan rustattu hydrauliset käytöt ruorille ja kytkimelle =johdon nokassa boksi missä joystikki ja pari katkasijaa nii se kans jotain juonittelee merkkivalo palaa sillon ku ei pitäis ja sitten ku pitäis nii ei
. 

Taitaa muuten olla niin että se oon minä joka sen diodin särki
.Tässä koneessahan on joka komponentille oma maa johto ja kaikki maat kertyy startin persuuksiin minne myöskin akulta tuleva -. Nooh minähän viisaana apukaapeleita sillon käynnistellessä tälläilin nii tuumin että kyllä se sen miinuksen saa tuosta lohkon kylestäki =startatessa kävi siellä startin persuuksissa ne turpas johdot kuumana

siinä ei startti ilmeisesti maadotu rungostaan vaan tarvii sen miinuksen sinne persuuksiin voe saatana
auttaa minua tulevassa projektissa meinaan kun olis tuolla varastossa 1,8l Bmc diesel josta pitäis rustata vene moottori
oli meinaan peräsinki haponkestävää mutta akseli mustaa se akseli oli jännän näkönen vedenalaisilta osiltaan
. Minulla on ollu saman miehen tekemä potkuri yhdessä purtilossa se oli kans pöljästi tehty mustaa keskiö ja hapokasta siivet
helevetin hyvä rupeli toiminnaltaan mutta siivet alko heilumaan kunnes pinnotettiin keskiö messingillä. Tää mies on ollu haudan levossa jo kolkyt vuotta.Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.