Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ö-pohja on irti aukastu kanisteri täynnä öljyä ja imusiivilä siellä tulee varmasti ainaki paha siivo

Puoli voittoa ainaki paineet nousi just ennen ku haperon akut meni tyhjiin
. Nyt minä napistelen ton kasaan ja rymäytän käyntiin ja katon että mitä sitte tapahtuu.Lämppärin patruuna on vielä vaiheessa

Ei tana saa pitävää tuosta vaihtimen patruunasta kemialisella metallilla jo monta yritystä ja aina tirisee jostain ilma läpi. Puhtaitaki ne on ku oon ihan tylysti poranterällä pyörittäny kiiltäväksi mutta ei nii ei ja oon yrittäny lastalla hieroa ruiskulla tursottaa ym läpi asti en oo vielä painanu sitä mömmöä. Ja vielä maanatai aamuna soi puhelin että pitäis olla jo työmaalla nii menee enemmän ilta hommiksi ja on toi termiitti kaverina hyvin pitkälti iltasi ja 2v tytön kaa ei vielä kovin paljoa kone remonttia tehä.Soudal Super Atac mössöä sitte...

Ohan niitä semmosiaki jäähdytin korjaamoja jotka tollasiaki korjaa
mikä hel... aivopieru taas se patruuna on nyt yhellä tyypillä tinailtavana mutta näyttää että pillejä pitäis vaihtaa ym
mennee tanan vaikeaksi. Nonii sitte vielä selvittelin asiaa ja kuukkeloin taas vaihtimen merkin ja numeron englannin kieltä löyty ja pääsin käsitykseen että ei oikein oo saatavilla. Kävin siinä sitten ostamassa paikallisesta kalasatamasta siikoja ja alon siellä kalastajan kaa asiasta keskustelemaan ja erehyin sanomaan että ku ei löydy osia se ukko tuumas että muuten varmana löytyy ja ihan uusi soita Piikkiöön
. Voi helevetin kuustoista 860€ uus sisus siihen möykkyyn ja kuinka paljon minä oon sen kaa huolta ja murhetta kantanu

ja vielä parhaat siian pyynti ajat menossa ja purtilo maissa.Olisiko Piikkiön Venevarustaja http://www.venevarustaja.fi
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.