2024 PAUKKEET! Paukepäivät 2024, 25.-26.5. Huom! Ei yleisötapahtuma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Otan varmaan mukaan invertteriagregaatin ihan siltä varalta, jos ei saada verkkovirtaa camping-alueelle ja tarvii paremman laatuista sähköä mm. kännyköiden tai läppäreiden lattamiseen. Varmaan myös mikroaaltouuni myöhäiseen tai varhaiseen kokkaukseen, jos notskia ei ole. Toki jos verkkovirkaa riittää majoitusalueellekin, niin se jättää hieman lisää tilaa paukkuvalle peräkonttiin.

Mä ottanen mökiltä mukaan valovirtaa tottelevan mikroaaltouunin ihan jo siitä syystä, että se helpottanee mun pakkaushommia. On yleisesti käytettävissä jos sitä pystyy pitämään taivasalla ja jos jengi siivoo sen mitä rapatessa roiskuu. Ja mitään experimenttejä tuolla ei myöskään tehä, ei varsinaisesti oo mun kampe. Tuo oli mulla pari vuotta sitten ja se pärjäsi ihan hyvin sen vihreän genun perässä.

Muuten mä tässä laskeskelin, että pärjään varmaan omalla kalustolla. Autosta saa USB-A:ta ja USB-C PD:tä ja Makitan autolaturi lähtee mukaan (pitää hakea missä se on). Toki auton tupsyt vaatii autoon virrat päälle, eli pitää varmistaa sähkön saatavuus lyömällä OM tulille. On tuossa kyllä Makitan akkua jonkun verran tulossa mukaan ja erinäistä laturia niille, joten ihan het ei pitäs tulla suru puseroon kun sihi lämpiää.

Muoks. Mikron teholuokkaa en muista. Joku 90-luvun mekaaninen. Jos jotain pitäs veikata niin ~600W...?

IMG-20240523-WA0015.webp
Team Asikkala on lähössä huomenna puoliltapäivin ajelemaan kohteeseen. Omavarasia ollaan mutta jos ois sopivasti sähköä yöks lämmitystä varten niin ei haittaakkaan.

Huhhuh. Kello on siis hiukan reilut yks. Oman majoittumisen suhteen kaikki välttämätön ja voitava on nyt tehty. Isommat asiat on jo heitelty lavalle, iltapäivällä sitten työkalua, jotain vaatetta ja evästä kyytiin. Siitä sitten suuntimana Paukeareena, jossa osa kyytiläisistä jää pois. Itse jatkan sen jälkeen mökille hakemaan loppuja ja palaan Pauketontille joskus melko myöhään ehtoosti. Toivottavasti tuolle jättikokoiselle majoituspaikalleni löytyy sopiva soppi, jossa mielellään maa kantaa nuo tonnit (kaikilta vuosilta ei ole ihan ruusuisia muistoja vaikka harvoin omalle kohdalle osunut).

Nyt vielä viimeiset akut lataukseen, vähän sisältä otettavaa härpäkettä nippuun, evästä (torstain eka lämmin) ja jos hiukan koittaisi tehdä ulkonäölle jotain (joo tiedän, McDonalds paperipussi on ainoa toimva tässä tapauksessa).

Huhhuh. Kello on siis hiukan reilut yks. Oman majoittumisen suhteen kaikki välttämätön ja voitava on nyt tehty. Isommat asiat on jo heitelty lavalle, iltapäivällä sitten työkalua, jotain vaatetta ja evästä kyytiin. Siitä sitten suuntimana Paukeareena, jossa osa kyytiläisistä jää pois. Itse jatkan sen jälkeen mökille hakemaan loppuja ja palaan Pauketontille joskus melko myöhään ehtoosti. Toivottavasti tuolle jättikokoiselle majoituspaikalleni löytyy sopiva soppi, jossa mielellään maa kantaa nuo tonnit (kaikilta vuosilta ei ole ihan ruusuisia muistoja vaikka harvoin omalle kohdalle osunut).

Nyt vielä viimeiset akut lataukseen, vähän sisältä otettavaa härpäkettä nippuun, evästä (torstain eka lämmin) ja jos hiukan koittaisi tehdä ulkonäölle jotain (joo tiedän, McDonalds paperipussi on ainoa toimva tässä tapauksessa).
Pistämmä me täällä kaivurit käyntiin päivällä, niin eiköhän sille iltaan mennessä olla saatu kaivettua riittävän kokoinen kuoppa tonne tontin reunalle......
:virne:

Toivottavasti tuolle jättikokoiselle majoituspaikalleni löytyy sopiva soppi, jossa mielellään maa kantaa nuo tonnit (kaikilta vuosilta ei ole ihan ruusuisia muistoja vaikka harvoin omalle kohdalle osunut).
Duodaduoda.... eikö näytillä olevasta käyntikuntoisesta TELAkalustosta ole löytynyt sopivaa hinaajaa maahan uponneille majoituskalustolle ja käsittääkseni siellä on niitä ihan toimintakuntoisia kaivureitakin niin ei minun mielestäni pieni pyörien maahan uppoaminen ole mikään vakava asia...

Sähköverkko s
aapuu illasta, saavuin juuri taukotupaa tunkkaamastaja miutoinkaan kuorma ei ole valmis, lisäksi 8-18 töipäivä.

Multitaskausta tiedossa..

Nukkuun..

On se viimein tappioksi todettava, että team Rovaniemi&Oulu ei pääse paikalle venähtäneen työreissun takia.

Työprojektin alku siirtyi yli viikolla valkoposkihanhien muuton takia ja nyt työluvat loppuu about samoihin aikoihin paukkeetkin eikä ole vielä(kään) valmista.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin