2019 PAUKKEET! 25.-26.5. 2019 Paukepäivät, Sastamala

Viestiketju:
2019 PAUKKEET! 25.-26.5. 2019 Paukepäivät, Sastamala

Jaa niin, @Tuomas Koivurova ei kans ollut videolla, Tesla, pieni tai iso, ei ollut nyt mukana....
Joku vielä varmasti on, joka oli paikalla, muttei videolla....

Sillo lauantai ehtoona, kenenkäs kans se nyt oli, @LPR siinä myös oli, kun äkkiseltään summailtiin, niin ainakin 18 nimimerkiä oli lauantaina paikalla, eikä kaikkia välttämättä edes muistettu

Ja olihan se @V361 sinä Turkan Batmanin takarenkaan kohdalla ajassa 14.41 -> Ja itse Turkka siinä oikeassa kuvan reunassa saapastelee kohti, Petterin edellä....
Samassa kuvassa lie myös @J5_BR ( sormet korvilla oleva ? )

Petterin kannatais varmaan investoida mustiin housuihin seuraavia Paukkeita varten. :bwisser:

Miten olis joku tällänen värimalli:
408475a702519e167f.jpg

Petterin kannatais varmaan investoida mustiin housuihin seuraavia Paukkeita varten. :bwisser:

Hyvää materiaalia vuodesta toiseen pukuja säälimättä:

Tuossa 2019 videossa mä oon just tulossa herättämään pahennusta noista Petterin vaaleista housuista...

Tuossa 2019 videossa mä oon just tulossa herättämään pahennusta noista Petterin vaaleista housuista...

Ja pönötät siellä kun R-R Merlin käy , oikeassa reunassa, kohdassa 3.21 ->, yläkulmassa ....

Kyllähän mä arvasin, että Petteri jotain videolle laittaa noista moottoreista, kun se niin innolla kuvas niitä, mutta aika reilustihan tuo oli aikaa videolta noille suonu...

Kyllähän mä arvasin, että Petteri jotain videolle laittaa noista moottoreista, kun se niin innolla kuvas niitä, mutta aika reilustihan tuo oli aikaa videolta noille suonu...

Joo. Kyllä. Aika reilusti oli nauha-aikaa ...... Mutta ...... Eipä tuolla peräprutkuja juurikaan ennen ole esillä ollut, saati noin iäkkäitä.
Lisäksi asiantuntevaa selostusta, niin ihan hienoa, että varsinkin tähän nyt "puututtiin" aktiivisemmin sekä laajemmin .
Itellä jäi paikanpällä melkeinpä ohikävelyksi noi sun kapineesi ...... Jotenkin vaan oli sitä kaikenlaista "tekemistä" vähän enemmän, mitä ehtei .....
Niillä kummallakaan höyläkapineellakaan en kerennyt käymään, kun oli äksöni päällä niissä kohteissa ..... Tai mistä sitä kukaan koskaan tietää, missä milloinkin jotain tapahtuu, koska ohjelmaa ja mitään aikatauluja ei tuolla ole ....
Jossain tapahtuu kun tapahtuu, jos jossain ei ole toimintaa, niin ei ole .....
Ex-Tempore tyylillähän tuolla mennään aina ......

Viimeksi muokattu:
Tai joo, koitettiin me ennakkosuunnitelmien mukaan ( 4-5v sitten ) vuotena-kahtena hiukan ns "aikataulutushommaa" mut ei siitä mitään tullut....... Aikataulutus kusi jo ekan kahden tunnin aikana .......
Ja siitä tule ku kiirettä ja stressiä, jos klo xx pitäis olla se ja se käynnissä, mut edellisessä kohteessa on ollut ongelmia tai pikku pikahuoltoa, ja jutustelijaa riittää, niin ei sellaisesta kelloaikataulutuksesta ohjelmanumeroineen ole muualle kuin noihon "normaaleihin" - tylsiin tapahtumiin, esi S&P WanhaWoima, R&P jne .... Mitkä on "ei toiminnalisia tapahtumia"

Takaisin