Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Vihreetä, keltasta, punasta vaikko ihan tenua? Mikä olis hyvä aine jottei pumppu, tiivisteet ja liikkuvat venttiiliosat tykkää säilöntäaineesta kyttyrää talven aikana kylmässä ja pimeässä varastossa aikaa viettäessäänMää oon syssyllä tirvassu pakkasnesteet pesuriin
OkeiVihreetä lantattuna fifti-siksti....

Sitten tuliki Kränzle HD 10/122 ja totesin ettei mulla ole pesuria koskaan aikaisemmin ollutkaan.
Pyörivän liittimen taidan ihan suomesta hommata. Viemärin avausletku varmaan saksasta. Pitkään mietin 1152tst mallia letkukelan takia, mutta tuo 10/122 vaikutti yksinkertaisemmalta. Oletteko sankosta vettä saaneet riittävästi tulemaan pesurille? Tuo ei ns itseimevä malli taida olla. Painesäiliön pesuun olen veden muuripadasta ottanut. Onnistuuko tällä?Suosittelen hommaan vielä kahvaan pyörivän liittimen nii ei oo paineletku jatkuvasti solmusa.
Tämän ostin tammikuussa https://www.ebay.com/itm/20m-Rohrre...485671?hash=item46064dff67:g:ezUAAMXQhuVRSYdXViemärin avausletku varmaan saksasta.
Pyörivän liittimen taidan ihan suomesta hommata. Viemärin avausletku varmaan saksasta. Pitkään mietin 1152tst mallia letkukelan takia, mutta tuo 10/122 vaikutti yksinkertaisemmalta. Oletteko sankosta vettä saaneet riittävästi tulemaan pesurille? Tuo ei ns itseimevä malli taida olla. Painesäiliön pesuun olen veden muuripadasta ottanut. Onnistuuko tällä?
Pistä kylmä vesi kiertämään kupariputkessa padan kautta pesurille.Pyörivän liittimen taidan ihan suomesta hommata. Viemärin avausletku varmaan saksasta. Pitkään mietin 1152tst mallia letkukelan takia, mutta tuo 10/122 vaikutti yksinkertaisemmalta. Oletteko sankosta vettä saaneet riittävästi tulemaan pesurille? Tuo ei ns itseimevä malli taida olla. Painesäiliön pesuun olen veden muuripadasta ottanut. Onnistuuko tällä?

No mites tuollainen kävis vaikka kyntöjen jälkeen traktorin pesuun?Juu, konekaluston kans tärkeempi on esim 30ltr/min @10bar, kuin se 8ltr @150bar, nimellispainetta, pikkurimpulasta, jonka todellinen lienee 80-90 luokkaa ja 6ltr .....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.