Eilennä oli jollain varmaan jännäkakka likellä, ku isompi yhdistelmä ajeli gepsin mukaan sellasta seittemänkymmentä-seitenviis, loivakin ylämäki niin viittäkymppiä jopa alle, kuormaa ei näkyny olevan joten varmaan koneessa jotain vikaavikaavikaa.
No, ajelin sen perässä ku ei oikein ollu vastaantulijoista vapaata ohituspaikkaa, eikä mulla mitään hätää ohitella ku muutama kilsa risteykseen josta käännyin. Yhdestä soratien risteyksestä tuli sitte Mersun isompi pakettiauto perään ja sen kuskihan hermostu heti siihe reiluun seittemäänkymppiin minkä yhdistelmä pienen ylämäen jälkeen keräs, jonkin mittainen suora ja märssy löi vilkun vasemmalle ja lähti pyrkiin ohi....vaan eipäs päässytkään, tais olla kuorkiksi rekattu ku kulku loppu johonki reiluun kaheksaankymppiin ja matkaa kummiskin oli kun olin minä ja sitte yhdistelmä ja minäkin pidin pientä hajurakoo siihe yhdistelmään.
Pääs jo vetoauton persuksen kohdalle ku suora alko loppumaan ja kuorkinkeulaa tunkemaan kurvin takaa.
Tajus sentä jarruttaa ja tuikata mun ja rekan väliin, vastaantullessa sorakasettiyhdistelmässä oli kyllä kirkkaita valoja ja pilli kunnossa...
No, ei märssy ainakaan seuraavaan viiteen kilsaan ohitusta yrittäny vaikka paikkojakin olis ollu, sitten kännyin ite poikee siltä tieltä.