Sillä varmaan niin väliä, miten sen laskee. Siis jos tarkoitus on omia laitteita testata ja säätää. Testiveto, joku muutos ja testiveto. Tuloksista sitten näkee menikö huonompaan vai parempaan suuntaan. Toki jos lähdetään retostelemaan, että nyt tuli 4kw raisun takapyörältä ulos, niin raati kyseenalaistaa mittalaitteiden paikkansapitävyyden 