Mutta jos jostain museovehkeestä kyse johon ei haluta vaihtaa tubelesta tai voi olla sellainen napa johon ei ihan helposti edes löydy toisenlaista vannettajep meinasin että herkästi romulavaan
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos jostain museovehkeestä kyse johon ei haluta vaihtaa tubelesta tai voi olla sellainen napa johon ei ihan helposti edes löydy toisenlaista vannettajep meinasin että herkästi romulavaan
Keskiö pillillä irti.voi olla sellainen napa johon ei ihan helposti edes löydy toisenlaista vannetta
Liekö tieliikenteessä ja katsurin mielestä kuinka sallittua käyttää hitsattuja vanteita ?Keskiö pillillä irti.
Mites ne teräsvanteet on valmistettu?Liekö tieliikenteessä ja katsurin mielestä kuinka sallittua käyttää hitsattuja vanteita ?
Kyllä tuli nuoruus mieleen noista kuvista. Sadoittain tuli lukkovanteiden kanssa touhuttua. Ja yksikään EI lauennut.Ehkä parhaita hommia IKINÄ !!!Näytä liitetiedosto 170317Näytä liitetiedosto 170318Näytä liitetiedosto 170319
Ei varmaan tuu silmille ammattilaisella joka näkee vanteen kunnon ja osaa laittaa sen oikeinKyllä tuli nuoruus mieleen noista kuvista. Sadoittain tuli lukkovanteiden kanssa touhuttua. Ja yksikään EI lauennut.
Kyllä tuli nuoruus mieleen noista kuvista. Sadoittain tuli lukkovanteiden kanssa touhuttua. Ja yksikään EI lauennut.
Sekalaiseen pöpelikköön mun mielestä todella hyvä. Sillä menee heinät, vatut, horsmat, pajut ym.Raivurissa oli kokeeksi v-klingan terä ja rouva kehui hyväksi
Pienillä askelilla oon minäkin siihen yrittäny päästä sisään jo vuoskymmeniä, jotain vähän saanu aikaankin. Mut tosi vähän. Toi tekoäly on kyllä nyt parina vuonna jo helpannu reilusti omiakin teoksia. Aikahan tässä vaan iteltä alkaa loppumaan, olispa nää ollu jo sillon reilu 40v sitten...Sorruin ensimmäistä kertaa maksamaan tekoällistä ja tilasin Claude Pro:n. Kokeilen minkälaisia tuotoksia se saa koodattua, varmaan jos jotain hyödyllistä niin tulee julkaistua. Koodaus on ollu listalla mitä oisin itekki halunnu ehkä opetella jo sieltä 13-14v lähtien mutta vaikuttaa niin isolta möröltä ettei ole tullut aloitettua
Aikoinaan ajokkina 641 vm.1974.Kätevä kampe muihin sen aikasiin nähden.Hyvin sai raahaamalla vietyä kun ohjausjarrut.Mökin pohjilla hyvä kun sai kyytiin ilman penkkaa.Kauhalla etupyörät lavan reunalle.2 kuormaliinaa joilla kauha kiinni lavan etunurkiin.Takapyörät ilmaan ja lasku nostosyl alapäiden varaan lavan reunalle.Liinat taas kireälle ja takapyörät lavalle.Sähkölinjan kohdalla ei pidä temppuilla,mistäkö tiedän.Alkuun hirvitti nosto mutta hyvin sujui jatkossa.Kippi nousi parisen putkea nostaessa,tuli hiljaa alas kun kone meni lavalle.Minä se oon tommoseen joskus tehny moottori ja laatikko rempan. On täysi ihme että miten minä onnistuin siitä lootasta tekemään ehjän. Käsittääkseni se on edelleen olemassa ja joskus jopa käytössä.

Tiiän yhen kaatelijan, joka ois voinut konsultoida asiassa. Osuu latvalla räystääseen, vaikka se olis pihan toisella puolella.Laitoin konesahan laulamaan ja kaadoin kuivan pihakuusen. Konesahasta pimeni tulppa sillä aikaa, kun viilasin ketjua. Joutui ajelemaan kaupunkiin asti uutta hakemaan, kun lähikauppa oli jo kiinni. Uusi tulppa ja taas saha soi. Oli muuten ensimmäinen "isompi" puu mitä ikinä kaadoin, enkä edes osunut mihinkään.
Näytä liitetiedosto 170385Näytä liitetiedosto 170386
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.