Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kerro lisääEiks noi kumekset olis voinu olla noiden hiesulaatikoiden sisäpuolella ?
Olis kaposampi ja ehkä siten myös luontevampi käyttää ?

Häntämurjussa?
Jos nuo renkulat ois ollu tuolla sisäpuolella niin veikkaan että hiekkasatsit ois ollu ojassa ja monesti ja nyt ois ollu tosi helppo vaihtaa sinne isompaa nastarenkulaa tilalleEiks noi kumekset olis voinu olla noiden hiesulaatikoiden sisäpuolella ?
Olis kaposampi ja ehkä siten myös luontevampi käyttää ?
...mina ei jummarra suomipomo, mene kysyma mitä rabota, huutaa kovasti suksi vittu, mina sitte mene kotii keske paiva nussimaan tyttojystava, nii pomo kysy miksi mina pois tyopaikka kesken paiva, se olla tilista raha pois....ei jummarra, ei...."Olin töissä vessassa, kun kuulin että alettiin puhua minusta panetellen selän takana täyttä paskaa valetta 'muuneltua totuutta'. Kun tulin sitten vessasta toivotin hyvää viikonloppua kaikille myös paskan jauhajille. Olen tiedostanut jo kymmeniä vuosia että olen täysvartalo kyrpä työntekijöiden mielestä, ihan hyvä vaan kun saa joskus itsekiin saa kuulla livenä mitä ne höpäjää.
Palaute on aina otettava vastaan, edessä päin puhuttuna se vaan on yleensä mielistelyä. Mutta nyt saunaan ja sen jälkeen alkaa viikonlopun vietto, tärkeimmät syyshommat on tapetilla ja joko se olisi huomenissa Kekri juhlan aika.
...ajavalle sattuu romuja ei seisoteta ja mutkan kautta pitää aina ajaa eikä suorinta tietä jos vaan kulkine on mukavuuskulkineSetorissa ainakin lienis parempi, kun renkaat olis kurakaarien sisäpuolella...
Ei ajais ihan kaikkea mutkalle....
Siirrytäänpäs sitten matematiikasta äidinkielen puolelle ja katsellaan tätäkin uudelleen......ja johan se sanoo rekisterikilven kirjaimetkin ettei se kestä...IhanKamalanHeikko
Muokattu alkuperäistä, näin se ensin aattelin mut joku aatosvihree siinö tuli typovaiheessa..Siirrytäänpäs sitten matematiikasta äidinkielen puolelle ja katsellaan tätäkin uudelleen...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.