Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Trukissa sisätiloissa tuosta on hyötyä, mutta pihalla kulkevassa kuormaajassa aika vähän.
Juu , tuolla koneella kannetaan halliin tavaraa sisään ja hallista ulos , sisällä ei oo tilaa koneelle tehä yhtään mitään vaan ovilta eteenpäin tavara liikkuu siltanostureilla.

Että melko turhat valot vaan kun riittävän viisaat niin sanoo nii samakos tuo laitella vaikka jouluvalot.

Juu , tuolla koneella kannetaan halliin tavaraa sisään ja hallista ulos , sisällä ei oo tilaa koneelle tehä yhtään mitään vaan ovilta eteenpäin tavara liikkuu siltanostureilla.

Että melko turhat valot vaan kun riittävän viisaat niin sanoo nii samakos tuo laitella vaikka jouluvalot.
Armeijan kamppeet rupee meneen välillä humoristisen puolelle, alkaa kyllä meneen jo joulukuusesta. Noita sinisiä spotteja, majakkaa ja parhaimmillaan viä valoraitaakin.

Vähissä oli tän päivän tekemiset. Aamupäivästä pöyhin varastoo kun muistissa kummitteli että poikkeavan kokosia simmilevyjä oli jossain ja jokunen löytykin. Noi joskus pelastin romukuormasta jonkun suoristusjutun takia. Nyt niille tuli käyttöö kun sattu sopii eurosteelin kauhan simmaukseen.miks helkkarissa on pitäny tehdä omat:kiroaa:
Kotona pientä näpräilyä tallin viereisen tilan suhteen kun osin avonaisesta pitäis seinä laittaa umpeen ja tehdä varasto. Sai todeta että reilu 50 vuotta takaperin ei nyt niin kovin tarkkaa ole mittojen kans ollu

Aivan hitosti tullut männyn neulasia. Kaikki paikat mattoa täynnä. Tämä päivä meni lehtipuhaltimen ja haravan kanssa. Monta kottikärryllistä neulasia sai kärrätä sepelipinnoilta metsään.

Ei se noin pienestä ole moksiskaan. Tuo @Arskava n T4 on huomattavasti terveempi pelleiltään kun tuo meikäläisen vastaava. Ja useita kertoja olen silläkin hakenut täyden IBC-kontillisen vettä saimaasta paljuun tai pihan kasteluun. Vielä on kestänyt 😁👍

Eihän tuossa olla edes kovin rajoilla. Pistetään esimerkkikuva kuinka kaikkia ei jännitä pienet. Hiluksin perässä jarruton(oli, ajoin ohi myöhemmin tuosta yhdistelmästä) Respo, kyydissä täys noppa kantoureaa. Ja tuo 30% liemi on ihan jonkunverran vettä painavampaa. Hyvin kulki satasta roudan raiskaamalla maantiellä...

IMG_20250918_224130.webp

Rohkeita ootte.
Itse kuskasin IBC pakkauksessa mehiläisille sokerilientä Muulilla. Puoli pyttyä, eli 500 kg uskalsin laskea pyttyyn.

Rohkeita ootte.
Itse kuskasin IBC pakkauksessa mehiläisille sokerilientä Muulilla. Puoli pyttyä, eli 500 kg uskalsin laskea pyttyyn.
Itseasiassa se puolipyttyä on hankalampi ajoneuvon kannalta kuin täysi pytty, oon nähny kun sellasessa karvan alle kaheksankympin vauhdissa tiukassa ysikympin kurvissa "kevensi" joku pikkukärry sisäkurvin pyörää niin että oli ilmaa asfaltin ja renkaan välissä...

Kaljatölkkiä suurempia nestesäiliöitä ei pitäisi kuljettaa kuin täytenä tai tyhjänä, ellei niissä ole välilaipioita/loiskelevjä.

Rohkeita ootte.
Joitain kertoja on majavan kanssa vasta kotiin tullessa arvottu että lasti taisikin olla "lievästi" yliskuorman puolella. Kun myyjän painoarvion perusteella vaikka on lähdetty hakemaan kevyellä kärryllä. No kyllä sen huomaa lastatessa jo jos reippaammin on, renkaista ja jousituksesta

Respo kyllä kantaa kolme kertaa sallitun lastin kunhan muistaa niihin 13" renkaisiin laittaa vähintään 4bar ja ajelee alle satasta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin