Päheän näköinen yhdistelmä. Joo ite sain just tämän vuoden ligöörit pulloon, saavatpahan nyt jälkikypsyä Joulunaikaan asti ennen luovutusta.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Päheän näköinen yhdistelmä. Joo ite sain just tämän vuoden ligöörit pulloon, saavatpahan nyt jälkikypsyä Joulunaikaan asti ennen luovutusta.
Onko nämä semmoiset maahan osoittavat pisteen tekevät valot.
Trukissa sisätiloissa tuosta on hyötyä, mutta pihalla kulkevassa kuormaajassa aika vähän.Kyllä on , näkee paremmin ihmiset keskellä pihamaata kulkevan pyöräkuormaajan...
Juu , tuolla koneella kannetaan halliin tavaraa sisään ja hallista ulos , sisällä ei oo tilaa koneelle tehä yhtään mitään vaan ovilta eteenpäin tavara liikkuu siltanostureilla.Trukissa sisätiloissa tuosta on hyötyä, mutta pihalla kulkevassa kuormaajassa aika vähän.
Armeijan kamppeet rupee meneen välillä humoristisen puolelle, alkaa kyllä meneen jo joulukuusesta. Noita sinisiä spotteja, majakkaa ja parhaimmillaan viä valoraitaakin.Juu , tuolla koneella kannetaan halliin tavaraa sisään ja hallista ulos , sisällä ei oo tilaa koneelle tehä yhtään mitään vaan ovilta eteenpäin tavara liikkuu siltanostureilla.
Että melko turhat valot vaan kun riittävän viisaat niin sanoo nii samakos tuo laitella vaikka jouluvalot.

Ei se noin pienestä ole moksiskaan. Tuo @Arskava n T4 on huomattavasti terveempi pelleiltään kun tuo meikäläisen vastaava. Ja useita kertoja olen silläkin hakenut täyden IBC-kontillisen vettä saimaasta paljuun tai pihan kasteluun. Vielä on kestänyt![]()
Itseasiassa se puolipyttyä on hankalampi ajoneuvon kannalta kuin täysi pytty, oon nähny kun sellasessa karvan alle kaheksankympin vauhdissa tiukassa ysikympin kurvissa "kevensi" joku pikkukärry sisäkurvin pyörää niin että oli ilmaa asfaltin ja renkaan välissä...Rohkeita ootte.
Itse kuskasin IBC pakkauksessa mehiläisille sokerilientä Muulilla. Puoli pyttyä, eli 500 kg uskalsin laskea pyttyyn.
Joitain kertoja on majavan kanssa vasta kotiin tullessa arvottu että lasti taisikin olla "lievästi" yliskuorman puolella. Kun myyjän painoarvion perusteella vaikka on lähdetty hakemaan kevyellä kärryllä. No kyllä sen huomaa lastatessa jo jos reippaammin on, renkaista ja jousituksestaRohkeita ootte.
Itse kuskasin IBC pakkauksessa mehiläisille sokerilientä Muulilla. Puoli pyttyä, eli 500 kg uskalsin laskea pyttyyn.
Pohjavaneri sais olla paksumpi mut käy tuokin kun vähän kattoo mihin pistekuormat osuu.Respo kyllä kantaa kolme kertaa sallitun lastin kunhan muistaa niihin 13" renkaisiin laittaa vähintään 4bar ja ajelee alle satasta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.