Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla 4m lautaskoneen palkilla tulee pystyasennossa huiskittua oksia lyhemmäksi. Kerralla tulee sinne +4,5m korkeuteen asti niin ei tarvi monessa eri tasossa vetääRAktorilla ja sormikoneella ei pysty tekeen pensasaidan leikkausta eikä tienvarsien pystykarsintaa niinku tolla.
Ja taas on erittäin hyvä syy hankkia sellainen.Jos ei ole traktoria.
Ei sellasta vaihtoehtoa olekaan.Jos ei ole traktoria.
Tervetuloa kerhoon.Appiukolle jäi huutokaupasta joku kiinantrimmeri jota ei saanut toimimaan.Päivän sitä rassasin,samalla huolellisesti perkelöin koko aparaatin.Lopulta lekalla ajoin pahat henget pois.Pienkoneissa sama kun omp.koneissa,jos hyvällä hollilla,ei ikinä vikaa kaikki aina pahassa paikassa.Tänään oli vuorossa vanhan Dolmar trimmerin korjaus.
Kaasuvaijeri meni poikki kuorineen päivineen täydestä laukasta, joten kipin kapin Motonettiin vaijeriostoksille. Todella pitkän ähellyksen jälkeen sain vaijerin pujotettua. Lopputuloksena kaasuläppä liikkuu hienosti uudella vaijerilla, mutta Dolmar ei enää lähde käyntiin.
Oon kyllä huippu piekoneasentaja.
Nyt toimii."Korjasin" koko päivän itsevetävän ruohonleikkurin vetokoneistoa. Ei vedä vieläkään, joten ei ainakaan huonommaksi mennyt, luulisin.
Tekoäly sen keksi ja veti ässän hihasta viime metreillä.Tänään oli vuorossa vanhan Dolmar trimmerin korjaus.
Kaasuvaijeri meni poikki kuorineen päivineen täydestä laukasta, joten kipin kapin Motonettiin vaijeriostoksille. Todella pitkän ähellyksen jälkeen sain vaijerin pujotettua. Lopputuloksena kaasuläppä liikkuu hienosti uudella vaijerilla, mutta Dolmar ei enää lähde käyntiin.
Oon kyllä huippu piekoneasentaja.
Mä olen matonpesuhommissa käyttänyt alustana autotraileria. Melko uusi vaneripohja kun on, niin sen päällä on hyvä pestä mattoja. Ihan kotimatotkin siinä pesen.
Niin minäkin yleensä. Nyt on trailerin päällä kuorma kevythirttä.Mä olen matonpesuhommissa käyttänyt alustana autotraileria. Melko uusi vaneripohja kun on, niin sen päällä on hyvä pestä mattoja. Ihan kotimatotkin siinä pesen.
Ja taas!Putsasin sähköhellan uunin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.