Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tämä selvä
Eppäillä soppiiTämä selvä![]()
Universumin tylsintä hommaa.Varsinkin ilman radio kuulosuojaimia.Rankin työpäivä 2 vuoteen. Jouduin kävelemään tärylätkän perässä puol päivää. Eikä voinu istuu kaivurissa ollenkaa !
Homma joka ei läheskään kaikilla onnistuUniversumin tylsintä hommaa.Varsinkin ilman radio kuulosuojaimia.
Useimmiten johtuu siitä ettei kaivurikuski malta painella materiaalia elikkäs jää löysempiä kohtia.Nimim. monesti kivijalan vierestä täryjä nostellutHomma joka ei läheskään kaikilla onnistu. Varsinkin jos lätkä on yli 150kg niin varmasti se vähintääkki ajetaan penkalta alas
. Sitten vielä jos kuljettaja on yli 70v 150kg ja huonot jalat nii tuhot on varmat. Se oli sisätäytönki lätkäystä haluamassa mutta minä melko jyrkästi sanoin tekeväni sen ite
. Vittu ku pohjia lätkätessä se onnistu keskelle hiekka kenttää ajamaan sen lätkän kyljelleen
![]()
Koska määräykset edellyttää.Tuota en ymmärrä, miksi kuluneista jarrupaloista hylätään, jos ei raudoilla ole. Normaali huoltotoimi, ei tekemättömästä öljynvaihdosymtakaan hylätä. Ei katsuri voi tietää ajetaanko autolla 100 vai 100000 km vuodessa.
ostat oman uunin ja käytät sitä. Syy miksi en lainaile mielellään keneltäkään mitään ettei tule sanomista. Vessanpytyn pyrin harjaan hyvin. Muuten on aika hyvä yhteuisymmärrys mitä liittyy erinäisten kalujen käyttöön joista pitää pirttih... anteeksi talouspäällikön kanssa olla sovinnossaJa taas!
Merkillisintä tässä on, että kuulemma minä olen sen taas liannut. ”Paistanut jotain makkaroita uunissa”. Vaan kun en ole. Sähköhellan uunissa paistettu makkara ei oikein sykähdytä minua.
Ymmärtäisin, jos moitittaisiin mikroaaltouunin likaamisesta. Sitä sentään käytän. Uuniin en juuri ole koskenut.
Oli muuten taas aivan verrattoman likainen. Tästä lähtien alan paistamaan kaikki minulle määrätyt ja itse keksimäni paistokset laittamalla uunipellin alle ja toisen yläpuolelle ylösalaisin. Jos edelleen alle vuoden sisällä joudun syytteeseen uunin likaamisesta, niin tiedänpähän sanoa, etten ole syypää tuohon uunin katossa olevaan rasvakarstaan.
Mulla edellytti 1989 käyttöönoteusta katalysaattoriautosta vähäpäästöisen arvot. Vähäpäästöisyys tuli 1993 ja verohuojennus "eurokat" 1990, eli millään perusteella ei voi edellyttää. Silloin ei lainsäädännössä vähäpäästöistä millään tavoin edes tunnettu. Katalysaattorin saa ja pitää vaatia, koska se on otteeseen merkattu, mutta päästöt kuuluu mitata kuten ilman kattia olevasta pelkästään joutokäynnillä, eikä tarvitse täyttää kuin 3,5/600 päästöt. Olisin keskeyttänyt katsastuksen, mutta meni hyvin vähäpäästöisen arvoihin, niin en viitsinyt puuttua.Velipojalla oli katsastuksessa nastarenkaat alla syyskuussa. Laittoi sen hylsyksi. Jos ei olisi ollut seisontajarrusta hylsyä, niin mä olisin vaatinut trafilta valvontakatsastusta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.