Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Ducaria sovitellut halkomakoneeseen. Pulttijako sama kuin brigsissä, mutta akseli on pidempi. Siispä hydrauliikkapumppua parikymmentämilliä kauemmaksi.

20 mm pellistä lappu väliin. Tuskin nitkahtaa.

20231203_161520.webp

Aamusta aloin pirttiä lämmittään kunhan oli ekan kupin kahvia saanu kitusiin. Olikin mukavaa kun muut nukku. Päivällä vallu johdon päähän ja kävin hakemassa muutaman kannun löpöö. Auton tankkasin samalla ja hups melkein 250e meni siinä. Pisti kyllä vähän jo kyrsiin.
Toiseen pirttiin kans lisää lämpöö jonka jälkeen vallu käymään ja lykin lumet pihasta. Ton jälkeen viä kärräilin klapeja kauhalla molempiin pirtteihin.

@Nuhvi63 kävi, joo pikkasen sorvattiin. Sitten tuli työkaveri vaihtamaan tuohon T4:seen jakopäätä. Se jäi kesken kun piti etsiä uusi hammashihnapyörä kampiakselin päähän, löytyi Motonetistä 19,90€. Homma jatkuu huomenna kun kaverin piti lähteä töihin. Sitten söin ja otin päikkärit ja nyt pitelen sohvaa selässä, selaan nettiä ja mietin että tuleeko ensiyönä Nukkumatti ollenkaan :eyepop:

Teippi päällä, kyllä mä tuet laitan. Mikään ei ole surkeampaa kuin tärisevä lisä valo.
Aika joustavaa puskurit, helposti väpättää.
Oliko sulla XC60 valo kanssa? Mistä otit releelle virrat?
Itse otin arpapelillä pikkuakun edessä olevista navoista keskimmäisestä.
Vähän ärsyttävä viive tulee tuosta XBB donglesta, mutta eiköhän tuohon totu.

Teippi päällä, kyllä mä tuet laitan. Mikään ei ole surkeampaa kuin tärisevä lisä valo.

Siihen pystyy laittaan tuen🤨. Minä olisin halunnu ååppelin lisuri pötkylään tuet mutta ei siinä oo mitään paikkaa mihin ne tuet sais kiinni. Puskuriin piti kilven taakse tehä jämerää kiinnikettä niin nyt ei vapise. Edellisen asentajan jäljiltä oli teline vedetty kahdella 8mm pelti ruuvilla puskuri muoviin kiinni mulla piti ottaa lisurin sulake pois niin kauaksi aikaa että kerkes kiinnittämään sen paremmin se valon tärinä meinaan heitti migreenin päälle🤮

lumi ei saa isoa ääntä aikaiseksi eikä sieltä kiire ole pois mutta igi vähän yllätti kun 3 vrk on lämmittänyt.
Jaa että ei ollut mitkään neitilöylyt? Ois sittenkin pitänyt ajaa sitä kautta. Yhdistelmäajoneuvon olis kyllä joutunut jättämään mäen alle.

Just pääsen omaan saunaan.

Aloitin jäälyhtyjen teon kun sää on kerta suotuisa, ei löytynyt kuin kolme sankoa ja yksi korvo. Jää murjoo sitten astioita vähän joten uusia ei toinna tähän hommaan laittaa.

Aloitin jäälyhtyjen teon kun sää on kerta suotuisa, ei löytynyt kuin kolme sankoa ja yksi korvo. Jää murjoo sitten astioita vähän joten uusia ei toinna tähän hommaan laittaa.
Mustat muuraussankot kestää lyhtyjen teon halkeamatta.

Tuossa Bilteman sankon selosteessa lukee, että ei sovellu syötävien kasvien kasvattamiseen. Meillä on vuosikausia ollut amppelitomaatit tuollaisissa. Ja salaatit ja porkkanat, ym. niissä kantikkaissa paljuissa. Ollaanko nyt myrkytetty itsemme ja kuolo korjaa?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin