Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kuuliko naapurit kun pomppasit hankeen ja viä nopeammin pois?On kyllä aivan liian julma käsky....setka ois sopiva.
lumi ei saa isoa ääntä aikaiseksi eikä sieltä kiire ole pois mutta igi vähän yllätti kun 3 vrk on lämmittänyt.Kuuliko naapurit kun pomppasit hankeen ja viä nopeammin pois?
Menikö tää nyt sillain että eka sihahti ja sitte lasit helisten AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGHHH!!!!!!lumi ei saa isoa ääntä aikaiseksi mutta igi vähän yllätti kun 3 vrk on lämmittänyt.
ei kyllä on reenattu ja tiesin että ny pitää olla varoovaainen.Menikö tää nyt sillain että eka sihahti ja sitte lasit helisten AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGHHH!!!!!!
Ikin löylyistä just tulin... Ei yllättänyt, yhtä hyvät oli ku ennenkii..lumi ei saa isoa ääntä aikaiseksi eikä sieltä kiire ole pois mutta igi vähän yllätti kun 3 vrk on lämmittänyt.

Hälyytysvalot, vai teippikö päällä. Ei kai nuo mitään tukirautoja kaipaa? Kevyet ovat.Asennuksia aloteltu jatkuu huomenna. Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät. Nythän mä hokasin, ei ole tukirautoja.
Näytä liitetiedosto 125754
Näytä liitetiedosto 125755
Aika joustavaa puskurit, helposti väpättää.Teippi päällä, kyllä mä tuet laitan. Mikään ei ole surkeampaa kuin tärisevä lisä valo.
Teippi päällä, kyllä mä tuet laitan. Mikään ei ole surkeampaa kuin tärisevä lisä valo.
Jaa että ei ollut mitkään neitilöylyt? Ois sittenkin pitänyt ajaa sitä kautta. Yhdistelmäajoneuvon olis kyllä joutunut jättämään mäen alle.lumi ei saa isoa ääntä aikaiseksi eikä sieltä kiire ole pois mutta igi vähän yllätti kun 3 vrk on lämmittänyt.
Mustat muuraussankot kestää lyhtyjen teon halkeamatta.Aloitin jäälyhtyjen teon kun sää on kerta suotuisa, ei löytynyt kuin kolme sankoa ja yksi korvo. Jää murjoo sitten astioita vähän joten uusia ei toinna tähän hommaan laittaa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.