Niin, se pieni v, mutta eteenpäin. Noi vinolevut siinä, kyllä se vinossa on ja oli säädettäåvissä silleen että elää silloin kun pitää. mutta pelti silti osuu just siihen johdon tuloon. Ja nytten sen kympin luvattu tästä eteenpäin pakkasta ja tuomosii turastella, jess. Siis noi prikat jotain 3mm paksuja, mutta mistä tekis että sais vielä enemän vioutta Oisko joku putki, tai hylsy josta sais katkaistuu? Mulla olis semmosii d16mm jonka ostin sillin kun Countyn nosturin pukin raudan reijät oli liian isot, mahtaisko mulla olla niitä entä 18mm poraa? d20mm on jo väljähköKoitan nytten vino prikoilla, paksuja prikkoja joka hionnut nytten että on nollasta maksimiin ja silloin se koko anturin pötkö on kallellan, istuis jopa suoremmin kohti sitä luku palaa. On siellä valoisaa vielä jospa kävis heittää ne paikoilleen.
Se boksi ois nytten se suurempi.
Näytä liitetiedosto 162028
Niin tomosii pareina niin se anturi istuu oparemin ja se johtopääty ei silloin pitäis osuu suojaan jossa puut liikku päällä.
Näytä liitetiedosto 162029
Näytä liitetiedosto 162031
Siis se pnp anturin asennus
Muunos holkki ikhlla, sisämitta d19mm ja D25,4mm semmosesta sais veistettyy
Viimeksi muokattu: