Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kilossa vyötärörasvaa on energiaa noin 7000kcal, eli noin kolmeksi (kevyeksi)päiväksi. Eli kunhan vain varaa vettä, vitamiineja ja hivenaineita niin eiköhän täällä suurinosa selviä kuukauden pari syömättä ennenkuin kylkiluut paistaa nahan läpi.harvassa varmasti sellaiset taloudet, jossa nälkään kuolis tuossa ajassa
tällä kaavalla meikä porskuttaa 2kkKilossa vyötärörasvaa on energiaa noin 7000kcal, eli noin kolmeksi (kevyeksi)päiväksi. Eli kunhan vain varaa vettä, vitamiineja ja hivenaineita niin eiköhän täällä suurinosa selviä kuukauden pari syömättä ennenkuin kylkiluut paistaa nahan läpi.
Ainakin mun säiliöön korkeintaan muutama ruokalusikallinen. Tyhjennystulpan muutaman kerran vuosikymmenten aikana uusineena tiedän. Ja vesisäiliön sisus on sen verran kamalan näköinen, että jos sieltä alkaa vettä kaapimaan, irtoaa säiliön pohjalta mukaan muutakin kuin vettä.Jää sitä säiliöönkin pikkasen ei tyhjene kokonaan.
Itse olen useasti häirinnyt hajulukon virtausta.Ainakin mun säiliöön korkeintaan muutama ruokalusikallinen. Tyhjennystulpan muutaman kerran vuosikymmenten aikana uusineena tiedän. Ja vesisäiliön sisus on sen verran kamalan näköinen, että jos sieltä alkaa vettä kaapimaan, irtoaa säiliön pohjalta mukaan muutakin kuin vettä.Hajulukosta saisi puhtaampaa vettä, kun sen virtausta ei ole häiritty.
Jos häiritset aina, sehän on jo normaalitila, eli putkistoon ei kerry mitään, mikä samassa tilanteessa irtoaisi. Vain jos tätä normaalitilaa häiritään, alkaa partikkeleita irtoamaan tavallista enemmän.Itse olen useasti häirinnyt hajulukon virtausta.
On kanssa tullut astiaan katsottua, on siellä vähän enemmän kuin lusikallisia.Ainakin mun säiliöön korkeintaan muutama ruokalusikallinen. Tyhjennystulpan muutaman kerran vuosikymmenten aikana uusineena tiedän. Ja vesisäiliön sisus on sen verran kamalan näköinen, että jos sieltä alkaa vettä kaapimaan, irtoaa säiliön pohjalta mukaan muutakin kuin vettä.Hajulukosta saisi puhtaampaa vettä, kun sen virtausta ei ole häiritty.
Tuostapa muistinkin, pitää taas käydä tarkastamassa vanerilaatikot, kylmähuoneen varastosta. Ne sisältää noin 20 henkilön suojautumisvälineet, tarkastaa onko siellä vanhentunutta tavaraa. lisäksi väestösuojaksi varattu tila, ettei sinne ole tullut joutavaa tavaraa. Tässä kylällä suojautuminen on jaettu pieniin osiin, mitään isompaa, väestösuojaa kun ei ole. Palopäällikkö on hoitanut koulutuksen ja muut ohjeistukset.No sen verran asioita edistetty, että inventoitu naamarit, heitetty toinen, puolikuntoisempi puolinaamari roskiin. Tilattu puolinaamareita 2kpl sekä niihin P3 suodattimia ja rankempia kaasusuodattimia. Promask kokonaamariin olikin hyllyssä P3 pölysordiinoita ja otin sen remppahommaan käyttöön, löytyy myös kaasusuodattimet, tilasin promaskiin uuden visiirin. Geigeriin laitoin fressit patterit.
Nii, eikö sulla siellä sitä sen verran ollu että ku kaikki juo niin velat muuttuu saataviksi....tietysti viiniä
Vai muuttuuko saatavat veloiksiNii, eikö sulla siellä sitä sen verran ollu että ku kaikki juo niin velat muuttuu saataviksi....
Sekii voi olla mahollista näin internetkauppaikkojen ja viinin yhdistämällä...Vai muuttuuko saatavat veloiksi
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.