Konekansalaisten lemmikit

Ikuinen leposija.
Siistitään vielä sulan maan aikaan.
Tuodaan pajunkissat ja kynttilä vielä.
Illalla otetaan pienet muistojuomat.

IMG_20260306_153455_102.webp

Vanha yrmy vissiin meinaa ettei tänään lämmitetä.
Muistan ku yks meidän kissoista tykkäs kans maat hellan päällä tarkkailemassa, isä laitto tyynesti pesään valkeet niin hetken kissa makas siinä, sitte alko marmattamaan ja siirty aina sivummalle, kunnes hyppäs pois ja meni sitten hellan alle makaamaan.

Edellinen kissi nukkui saunan lauteilla 60 asteeseen asti ennenkuin siirtyi pois. Nykyinen Tiuku ei sitten ole kiinnostunut lämmöstä. Saattaa tulla syliin makaamaan mutta aika pian siirtyy pois. Mieluinen makuupaikka on kodinhoitohuoneen ulko-oven edessä jossa on pleksinen kissanluukku ulos.
Hiekkalaatikkokin kodinhoitohuoneesta löytyy mutta vielä ei ole ollut niin kylmää että sinne olisi tarvinnut asiansa tehdä. Siis aina menee ulos asioimaan. Keli kuin keli niin useamman kerran päivässä tarvii ulkona kulkea.

Peni kävi vieressä viime yönä.
Kai se kävi ilmoittamassa että on päässyt Typyn ja Misun luo, vehreille niityille...
Luoja että ottaa koville.

Peni kävi vieressä viime yönä.
Kai se kävi ilmoittamassa että on päässyt Typyn ja Misun luo, vehreille niityille...
Luoja että ottaa koville.
Niinhän se on. Vaan hoitit homman parhaalla tavalla. Ei ole koirallekaan kiva jos kituu tuskisaan. Joo se retu niminen pystykorvakin joka sitä hauvenpäättä pyöritteli, tuli monesti uniin. Istuttiin vierekkäin mättäällä salon keskellä, mietittiin minne päin seuraavaksi mennään.

Ja minä yks yö olin jo että Emmi perkele ku se pyöri haitolla. Sitte yhtäkkiä tajusin että Emmi on ollu tyrni maassa kiven alla kohta 2 vuotta. Aiemmat koirat ei ole ottanut niin lujille ku Emmi se oli tiukka paikka. Emmi ei kerennyt täyttää seitsemää ikävuotta ku epilepsia paheni niin että en minä enää voinut kattoa sitä🙄.

Ja minä yks yö olin jo että Emmi perkele ku se pyöri haitolla. Sitte yhtäkkiä tajusin että Emmi on ollu tyrni maassa kiven alla kohta 2 vuotta. Aiemmat koirat ei ole ottanut niin lujille ku Emmi se oli tiukka paikka. Emmi ei kerennyt täyttää seitsemää ikävuotta ku epilepsia paheni niin että en minä enää voinut kattoa sitä🙄.
Nuorimmaisella joskus Roope-koira 2v jolla epilepsia.Säälitti seurata, ihmetteli itsekin kun takajalat ei pidä.Lääkitys ei auttanut,piikille oli pakko viedä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Samankaltaisia viestiketjuja

Takaisin