Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Siinä metsänreunassa on hyvä lepopaikka. Voin ihan kuvitella jotta pystykorva on halunnut juuri tuohon. Nyt on tuskat pois, joka on hyvä. Sinnen maanpoveen ollaan matkalla kaikki. Kukin vuorolaan.Ikuinen leposija.
Siistitään vielä sulan maan aikaan.
Tuodaan pajunkissat ja kynttilä vielä.
Illalla otetaan pienet muistojuomat.
Näytä liitetiedosto 164686
Kyllä on hieno leposija
Kesemmällä vielä tuon lisää maata tuohon,jottei mikään kaiva ylös.Kyllä on hieno leposija![]()
Itse keräilin kiviä haudan päälle.Kesemmällä vielä tuon lisää maata tuohon,jottei mikään kaiva ylös.
Muistan ku yks meidän kissoista tykkäs kans maat hellan päällä tarkkailemassa, isä laitto tyynesti pesään valkeet niin hetken kissa makas siinä, sitte alko marmattamaan ja siirty aina sivummalle, kunnes hyppäs pois ja meni sitten hellan alle makaamaan.Vanha yrmy vissiin meinaa ettei tänään lämmitetä.
Niinhän se on. Vaan hoitit homman parhaalla tavalla. Ei ole koirallekaan kiva jos kituu tuskisaan. Joo se retu niminen pystykorvakin joka sitä hauvenpäättä pyöritteli, tuli monesti uniin. Istuttiin vierekkäin mättäällä salon keskellä, mietittiin minne päin seuraavaksi mennään.Peni kävi vieressä viime yönä.
Kai se kävi ilmoittamassa että on päässyt Typyn ja Misun luo, vehreille niityille...
Luoja että ottaa koville.
Kulmahousut puuttuu. Heimolaiset ei tykkääCAV pumpun katselmus menossa. Tää on utelias otus. Haluis kyytiin tulla.
Näytä liitetiedosto 165072
Näytä liitetiedosto 165073

Sitähän tämä katselmuksen suorittaja ilmiselvästi paheksuuKulmahousut puuttuu. Heimolaiset ei tykkää![]()
![]()
Nuorimmaisella joskus Roope-koira 2v jolla epilepsia.Säälitti seurata, ihmetteli itsekin kun takajalat ei pidä.Lääkitys ei auttanut,piikille oli pakko viedä.Ja minä yks yö olin jo että Emmi perkele ku se pyöri haitolla. Sitte yhtäkkiä tajusin että Emmi on ollu tyrni maassa kiven alla kohta 2 vuotta. Aiemmat koirat ei ole ottanut niin lujille ku Emmi se oli tiukka paikka. Emmi ei kerennyt täyttää seitsemää ikävuotta ku epilepsia paheni niin että en minä enää voinut kattoa sitä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.