Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tykkää loikoilla vaikka päivän jos jaksat rapsuttaaNäytä liitetiedosto 165101
Laiskottaa tälle aamua niin loikoiltiin sohvalla. Rinsessa tykkää pötkötellä tyynyillä.
Kyllä hän jossain kohtaa vaatii vähän ulkoiluaki ja köyden vetoa.Tykkää loikoilla vaikka päivän jos jaksat rapsuttaa
Kyllä noi koiruudet on sellanen ilo et vaikee olis ilman. Vaikka on niistä kaikkee harmia ja vaikeuttakin aina välillä, mut siihen on oppinu. Ei vaan oikeen mikään vitutus pysy kun koiruus puskee rapsuille häntä heiluen.Kyllä Koira olis ehottomasti kiva, miks ei Kissakin, mutta vaikea löytää sellaista joka saisi minut opetettua tavoille.
Siistiä Kissaa äsken tarjottiin, hieno pienehkö musta ja oikein ammattitappaja!
En tiiä onko vielä tarjolla tämä ripeä valioluokan maalais ulko Kissi.
Kysyn jos kuta kiinnostaa. Sijainti. Melko Keski-Suomi.
Muok. Heinolan kupeella Joutsaan päin.
Tosta kyllä tuli hooveriin jotta onko suomessakin näitä BokoHaram liikkeen tyttöjä tarjollaiistiä Kissaa äsken tarjottiin, hieno pienehkö musta ja oikein ammattitappaja!
Samaa voi sanoa kissoista. Moni väittää, että kissat ovat etäisiä ja välttelevät ihmistä, mutta minun kaksi kattiani nyhjäävät sylissä ja vieressä ison osan ajasta. Ja kun naisystävän koiraa kusettaa räntäsateessa klo 22.30 ja noukkii paskakokkareita kävelytien pientareelta muovipussiin, niin helposti tulee mieleen, että koiran kanssa pitäisi asua kyllä muualla kuin betoniviidakossa.Kyllä noi koiruudet on sellanen ilo et vaikee olis ilman. Vaikka on niistä kaikkee harmia ja vaikeuttakin aina välillä, mut siihen on oppinu. Ei vaan oikeen mikään vitutus pysy kun koiruus puskee rapsuille häntä heiluen.
Ainakin se helpottaa elämää...että koiran kanssa pitäisi asua kyllä muualla kuin betoniviidakossa.
IHAN sama juttu meidän lapikkaalla, korona-ajan pentuja sekin...Meidän koira näyttää äijälle, mutta (korona-ajan pentuna?) se innostuu uusista ihmisistä ja huomiosta aivan tajuttomasti niin meno on vähän kuin yliväsyneelle kolmevuotiaalle antaisi potkumopon ja juottaisi redbullia....)
Meidän jätkä ei oo ihan kauhee ihmisten perään, mutta likan on päästävä sanoon terve melki jokaiselle joka vaan näkyy. Jos on oikeen kivan olonen ihminen, niin hää heittäytyy selälleen eikä liiku ennenku on käyty rapsuttamassa. Useimpia onneks vaan naurattaa.IHAN sama juttu meidän lapikkaalla, korona-ajan pentuja sekin...
heittäytyy selälleen eikä liiku ennenku on käyty rapsuttamassa
Yks ruosissa asuva suomalainen nainen oli opettanu pienelle narttukoiralleen "kuinka (naisen nimi) nukkuu" heitti koiruli selälleen takajalat levällään....Meillä on kans yx lapikas narttu joka rellottaa selällään kerjäämässä rapsuja. Minä oon yrittänyt neuvoa "ei hienot neidit tolleen" mutta ei se ole lopettanut
![]()
Se osaa kotioloissakin olla hilpee kun oottaa selällään lattialla ja kun alkaa kumartuun, niin se häntä ei malta pysyä paikallaan. Lakasee sit lattiaa reilulla sektorilla... Pihalla sama tekee roskapilven peräpäähän, kun alkaa koivunlehdet, kuiva sammal ja muut roskat lenteleen.Meillä on kans yx lapikas narttu joka rellottaa selällään kerjäämässä rapsuja. Minä oon yrittänyt neuvoa "ei hienot neidit tolleen" mutta ei se ole lopettanut
![]()
Mitähän vaihtolämpöisiä tipuja sieltä mahtoi kuoriutua![]()
Tekee myös maton lämpöiseksi kun koiruli nuohjaa siinä, samoin harjaavan imurisuulakkeen harjan, kun saa saksilla leikata sunkoo myösen pituussuuntaan limesta nelästä kohtaa että saa karvat pois.Mistä on pieni lappalaiskoira tehty? No näistä jutuista.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.