Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ja valonnopeus on metrejä sekunnissa niin ne tavallaan määrittelevät toisensa sekunnin kautta. Eli sikäli se valonnopeus on nykyään ihan tarkka arvo.Nykyään metri oli vissiin määritelty valon nopeuden mukaan, ja sitä ennen määritelmä oli liitetty viralliseen metrin prototyyppiin? Mutta taitaa olla aika hankala saada niin tarkasti todettua sekä valon nopeus että aika että siitä sais mitään atomitason tarkkuuksia aikaan.
Mutta omistaja ei ollut tarkistellut nesteitä, ja on täten täysin omalla tominnallaan edesauttanut moottorivaurion syntymistä."jäähdytysnestettä oli 4,5 litraa liian vähän..., liike aloitti". Jos jäähdytysnestettä häviää tuohon malliin, Onhan autossa vikaa. Todennäköisesti oli jo ostohetkellä.
Saattaa siellä olla jo alukansi halki ja kierossa ja ehken lohkossakin jo vikvikaaVitut siinä mitään kansipahvia isompaa vauriota ole tullu jos on kerran pysäyttäny auton ja hinurilla pois.
Susia olivat kyllä jo syntyissään jos niin vähästä hätkähtää.Saattaa siellä olla jo alukansi halki ja kierossa ja ehken lohkossakin jo vikvikaa
No, eikös jotkut mitsun ja hiasen kannet halkeile ihan liki normikäytölläkin, vaikkei ole edes nestevajettakaan olemassa.Susia olivat kyllä jo syntyissään jos niin vähästä hätkähtää.
Saattaa olla, teeläisellä valtralla kertaalleen tuli varmaan tunti huristeltua kesähelteellä täysin kuivalla syylärillä sattuneesta syystä eikä siitä mennyt edes kansipahvi. Samalla pahvilla mennään vieläkin parituhatta tuntia myöhemmin.No, eikös jotkut mitsun ja hiasen kannet halkeile ihan liki normikäytölläkin, vaikkei ole edes nestevajettakaan olemassa.
Samalla kun siitä hellan päältä vie kattilassa ne lämmitetyt moottoriöljyt koneeseen, niin voi tarkistaa ne jäähdytinnesteet.Väittäisin että kuuluu ajoonlähtötarkastuksiin öljyn ja nesteiden määrän tarkistus, jos käyttöohjeita lukee. Eli turha vinkua jos ei osaa autolla ajaa.
Se lieneekin monikerros-terästiiviste.Saattaa olla, teeläisellä valtralla kertaalleen tuli varmaan tunti huristeltua kesähelteellä täysin kuivalla syylärillä sattuneesta syystä eikä siitä mennyt edes kansipahvi. Samalla pahvilla mennään vieläkin parituhatta tuntia myöhemmin.
Jep, yhtä kaikki jos kone hajoaa täysin tuolla jutussa kerrotulla tapahtumalla niin en ottais ehjänäkään kyseistä mottiaSe lieneekin monikerros-terästiiviste.
Ja rautaa ne kansi + lohko.
En minäkään, tuskin kukaan tekee niin. Mutta minä en myöskään sitten valita ja etsi muualta syyllisiä jos ajan sen takia ilman jäähtytysnesteitä.Samalla kun siitä hellan päältä vie kattilassa ne lämmitetyt moottoriöljyt koneeseen, niin voi tarkistaa ne jäähdytinnesteet.
En minä ainakaan joka jeesuksen kerta konepeltiä availe kun olen autolla johonkin lähdössä.
En miekään. Mut kuukauden - parin välein kuitenkin.Samalla kun siitä hellan päältä vie kattilassa ne lämmitetyt moottoriöljyt koneeseen, niin voi tarkistaa ne jäähdytinnesteet.
En minä ainakaan joka jeesuksen kerta konepeltiä availe kun olen autolla johonkin lähdössä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.