Kahvi

Mulla sellanen muki et "12 kupin" pannullisesta tulee maitovaralla 3,5 mukillista.
Mä kun herään viiden pintaan ja keitän kahvit, emäntä herätessään kasin-ysin välillä saa keitellä uudet...

Taitaa tän vuoden kahvi"kiintiötavoite" ylittyä. Eli sellanen normikuppi / kuukausi. Taitaa nyt olla jo joulukuun kahvikupillinenkin jo juotuna, jollei jopa tammikuun.

Minä juon tavallista suodatinkahvia kermalla höystettynä. En ole oppinut näitä maustettuja nykyajan kotkotuksia, enkä haluakkaan oppia.

Vasta ensimmäinen tälle päivälle. Kylläpä vaan kannatti päivittää kahvimylly. Budjetti vähän paukkui tarjouksesta huolimatta, mutta onpahan vaan kaikinpuolin ihan muuta kuin vanha Melitta Molino, eikä vähiten jauhatuksen tasaisuuden osalta. Käyttömukavuus, ja varmasti puhdistettavuus on eri tasolla, tosin tähän ei tunnu kertyvän joka pintaan semmoista hienoa purua. Joku antistaattinen teknologia tässä mainostekstin mukaan on, ja se kyllä vaikuttaa jopa toimivalta. Pitkään tuli speksattua, mutta nyt hymyilyttää joka kerta kahvia valmistaessa. Taustalla muuten näkyy uusi "kahvinkeitin". Voittaa moskamasterin.

PXL_20260317_035508111.webp

Tääl olis viel talven muutaman lumityökerran kasan jäljiltä nökönen, ehken 10m3 , jäljellä....

Tuukko pukkimaan leviäksi ?

En .... Tuun .....

Toi furze kuppi luulin ensin että oot tuennu Colin furze,mutta et kuitenkaan.

On se kallis pahe se kahvi mutta työpaikan vieressä k marketin pikku kuppi ennen 10 on edelleen 0,49€.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin