Yhen syöttöpumpun meinasin tosta viel koota, kun äsken just tulin tuolta NH- työmaalta pajalle.Aijjai, voi olla, että uni tulee vasta aamutunneilla![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Yhen syöttöpumpun meinasin tosta viel koota, kun äsken just tulin tuolta NH- työmaalta pajalle.Aijjai, voi olla, että uni tulee vasta aamutunneilla![]()
On se hurja.Vuoden eka kahvikupillinen tuli juotua tuossa ehtoolla ennen seittemää.
Suodattamaton kahvi nostaa kolesterolia.Tuo on ja kätevä jos haluaa kupillisen tai kaksi. Ei ole mokkamasteria komerosta montaa kertaa esiin kaivettu.
Näytä liitetiedosto 157325
Juon päivässä kahdesta kolmeen kuppia kahvia. Hetken jo mennyt, niin että lounaan jälkeen en enää juo kahvia ollenkaan.Suodattamaton kahvi nostaa kolesterolia.
Töissä joutuu juomaan moista ja päivän aikana menee se 3-5 kipollista kahvia. Kotona moccamasterilla.
Mulla ei näytä hyvältä.Juon päivässä kahdesta kolmeen kuppia kahvia. Hetken jo mennyt, niin että lounaan jälkeen en enää juo kahvia ollenkaan.
Ei vielä näytä huolestuttavalta:
Näytä liitetiedosto 157326
Mulla oli tollaset lukemat 9 vuotta sitten, ja terppari kyseli että millä olet noin alas saanut. No muutaman kuukauden päästä olin tayssissa leukemia hoidoissa.Juon päivässä kahdesta kolmeen kuppia kahvia. Hetken jo mennyt, niin että lounaan jälkeen en enää juo kahvia ollenkaan.
Ei vielä näytä huolestuttavalta:
Näytä liitetiedosto 157326
Kyllä mulla foorumin mukaan on sairaus kun harrastan pyöräilyä.Mulla oli tollaset lukemat 9 vuotta sitten, ja terppari kyseli että millä olet noin alas saanut. No muutaman kuukauden päästä olin tayssissa leukemia hoidoissa.
En tällä tarkoita sitä, että sulla ois joku sairaus.
Kaikillahan meillä on joku sairaus tai sairaanloinen kiinnostus johonkin aiheeseen, en näe sitä kyllä pahana, enemmänkin porukkaa yhdistävänä asiana.Kyllä mulla foorumin mukaan on sairaus kun harrastan pyöräilyä.
Mutta noin vakavasti puhuen, niin ei ole koskaan ollut ongelmia kolesterolin kanssa. On tässä ollut suunnitteilla käydä taas otattamassa joku "harmaantuvan käävän perustukimuspaketti", niin näkisi missä mennään.
Onko nämä jo tuossa kategoriassa? 0,7 vai 0,8 litraa oli tilavuus en enää muista. Pannusta ei kuitenkaan kahta kupillista saa.Kolme isoa kupillista menee aamulla jo ennen töihin lähtöä.
Päivän mittaan muutama lisää.
Ei tuu mulla ämpärillä juotua.Onko nämä jo tuossa kategoriassa? 0,7 vai 0,8 litraa oli tilavuus en enää muista. Pannusta ei kuitenkaan kahta kupillista saa.
Näytä liitetiedosto 157357
Ei itsekään enää kun maha ei kestä, tarkoitus ois lopettaa kokonaan se. Ite pystyn olemaan keittämättä kahvia helposti mutta tulee aina joku kuppi ryystettyä kun joku muu on keittäny valmiiksiEi tuu mulla ämpärillä juotua.
N. 2,5 keittimen kupillista menee mun kahvimukiin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.