Irc kanava?

Konekansan foorumin yläpalkissa on chat nappula niin sitä tehen nimimerkin laittamalla sisään kanavalle... oon tapatalkilla puhelimella nyt ni en saa linkkiä... =)
Mut jos eka yrittämällä ei mee nii toisella... tai sit jos sanoo nick is already use nii panoo vaikka nimimerkki^^

Konekansan foorumin yläpalkissa on chat nappula niin sitä tehen nimimerkin laittamalla sisään kanavalle... oon tapatalkilla puhelimella nyt ni en saa linkkiä... =)
Mut jos eka yrittämällä ei mee nii toisella... tai sit jos sanoo nick is already use nii panoo vaikka nimimerkki^^

Ainaska mulla ei ole yläpalkissa "CHAT" - nappulaa näkyvissä ....... Ainoastaan "tervetuloa" , "foorumit" , "viime aikoina" , "kuvakansa" , blogit" ja "virranjakaja" namiskat , ja virranjakajastakaan ei löydy chattia ......

Mää ku en hirveesti selaimella käytä foorumia ni en tiijjä...

Tapatalkilla huristelen ja puhelimessa myös ircci pyörii...

No nyt oli ainakin yksinkertainen ohje, jopa mie ymmärsin ja kävin huhuilemassa... Vaan hiljaista tuntui olevan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin