Jep, huomasin vastaavanlaista touhua.Näytä liitetiedosto 57472 tollanen en tykkää aukeilee tonne näytön alareunaan![]()
Tästä seuraa nyt sitten, että sisäänkirjautuneille ei näytetä Google-mainoksia ollenkaan. Tämä muutos tuskin ketään ahdistaa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jep, huomasin vastaavanlaista touhua.Näytä liitetiedosto 57472 tollanen en tykkää aukeilee tonne näytön alareunaan![]()
Kyyllä ne mulle kelpais =/.Tästä seuraa nyt sitten, että sisäänkirjautuneille ei näytetä Google-mainoksia ollenkaan. Tämä muutos tuskin ketään ahdistaa.
Niitä on mahdollista järjestää ihan yksittäiselle käyttäjällekin. Ne vain näkyvät kaikkialla, mihin Googlen automaatti niitä laittaa.Kyyllä ne mulle kelpais =/.
Sudeetilla tarkoitetaan kotoaan muualle muuttanutta.Sudeettisavolainenkin alkaa jo osata ottaa kehuista huumorin pois ja huomata mitä jää jäljelle....![]()
Nyt pitäisi @oh1hih olla Googlen automaattisten mainosten piirissä. Oletan, että vaiteliaisuus on myöntymyksen merkki.Kyyllä ne mulle kelpais =/.
Jo vain! Ja taitaa googlen keinoälyllä ja aasiakasprofiloinnilla olla jotain vihjettäkin kun heti tuohon kolahti:Nyt pitäisi @oh1hih olla Googlen automaattisten mainosten piirissä. Oletan, että vaiteliaisuus on myöntymyksen merkki.
Kyllä ne heti halutessasi saat poiskin.Mainosnäytöistähän tulee sivulle hiukan tuloja, joten kyllä se mulle sopii että tossa jokunen mainos pyörii, ei niitä (kaikkia) ole pakko klikata.
Toi yläreunan iso mainospaikka tuo mieleen Tilannehuoneen ja monien lehtien sivut, joutuu vierittään aikalailla ennenkuin pääsee sisältöön, et se on ehken hiukan haitoilla, mut tuolla alhaalla viestien perässä on ihan ok.Jos viitsit seurata, kehittyvätkö ne jotenkin. Löytävätkö paremmin oikean kokoiset mainokset oikeisiin kohtiin ja sitä rataa. Nyt sijoittelu näyttää vielä aika sutaisten tehdyltä.
Nyt olis tarjolla autolainaa sokeelle miehelle!
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.