Tiedote Päivityksiä keväällä 2020, foorumi on nyt siirretty Suomeen

Viestiketju:
Tiedote Päivityksiä keväällä 2020, foorumi on nyt siirretty Suomeen

Enpä huomannut mitään "töksiä" ..... Missään vaiheessa ..... ( Tosin saattoi olla moottorisaha tai lankkua tai lautaa tai 1.5kg hienosäätövasaraa kädessä, tuohon ajankohtaan... )

Nyt pitäisi @oh1hih olla Googlen automaattisten mainosten piirissä. Oletan, että vaiteliaisuus on myöntymyksen merkki.
Jo vain! Ja taitaa googlen keinoälyllä ja aasiakasprofiloinnilla olla jotain vihjettäkin kun heti tuohon kolahti:
upload_2020-3-1_22-15-47.png

Mainosnäytöistähän tulee sivulle hiukan tuloja, joten kyllä se mulle sopii että tossa jokunen mainos pyörii, ei niitä (kaikkia) ole pakko klikata.

Hmms, ja nyt olisi kaupan Espanjanmatkoja, voisikohan noi yhdistää?

Mainosnäytöistähän tulee sivulle hiukan tuloja, joten kyllä se mulle sopii että tossa jokunen mainos pyörii, ei niitä (kaikkia) ole pakko klikata.
Kyllä ne heti halutessasi saat poiskin. :peukku:

Jos viitsit seurata, kehittyvätkö ne jotenkin. Löytävätkö paremmin oikean kokoiset mainokset oikeisiin kohtiin ja sitä rataa. Nyt sijoittelu näyttää vielä aika sutaisten tehdyltä.

Ruah, ja kysellään kuivuvatko silmät helposti, kyyllä, silmätippoi täytyy välillä.. Ei nää profiloinnit ihan metsään mene, mutta se ei toki liity mitenkään konekansaan, se on mun ja googlen välinen juttu =).

Syvää respektiä ihmiskokeen vapaaehtoiselle :palvova:. Olet nyt vähän kuin miehemme Marsissa.

Jos viitsit seurata, kehittyvätkö ne jotenkin. Löytävätkö paremmin oikean kokoiset mainokset oikeisiin kohtiin ja sitä rataa. Nyt sijoittelu näyttää vielä aika sutaisten tehdyltä.
Toi yläreunan iso mainospaikka tuo mieleen Tilannehuoneen ja monien lehtien sivut, joutuu vierittään aikalailla ennenkuin pääsee sisältöön, et se on ehken hiukan haitoilla, mut tuolla alhaalla viestien perässä on ihan ok.

Noihin kokoihin ei voi vaikuttaa mitenkään. Google keksii ne ihan itse.

Aiemmin mainosten sijoittelu oli tehty mainosyksiköillä, joita oli eri kokoisia eri paikkoihin. Ne muuttuivat pikku hiljaa responsiivisiksi, eli osasivat omaksua enemmän tai vähemmän hyvin sen tilan, mikä niille oli annettu.

Nyt tämä automaattinen sijoittelu on kuin kameran cocacolaohjelma. Yksi koodinpätkä sivulle ja mainokset ilmestyvät oma-aloitteisesti mikä mihinkin. Aina ei näytä koko olevan ihan kohdallaan. Luulen, että Googlen systeemi kehittyy pikku hiljaa kun se tekee tuota sijoittelua.

Ainoo vaan tosiaan nyt honasin et toi yläreunan mainos tuuppaa valikkopalkin viestien tai viestilistauksen päälle, joten ylimmät viestit jää nyt valikon alle eikä niitä saa vieritettyä esiin..

Joo o, en pysty mainosten alle peittyviä ylimmäisiä viestejä ja viestiketjuja lukemaan tietokoneella, mutta puhelimella se yläreunan mainos ei jyrää sisältöä, tässä on siis Bugi. Eli en näe uusimpia postauksia! Siirrynpä asumuksen puolelle ->

Takaisin