Tuo Voorti kyllä osus aikas hyvin.1967 Fairlanea on ainakin tehty jotain versiota tommosella scoopilla
Näytä liitetiedosto 169741
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuo Voorti kyllä osus aikas hyvin.1967 Fairlanea on ainakin tehty jotain versiota tommosella scoopilla
Näytä liitetiedosto 169741
Justiinsa tuollaisella Ladalla olen kokeillut sen, mitä aina siihen päivään asti olin halunnut kokeilla, jotta miten käy kun heittää kovassa vauhdissa ykkösen pesään.Oisko se tuo mikä tossa taustalla pilkottaa?
Näytä liitetiedosto 169743
Eieikös tossa mee väärin päin scooppi
Näytä liitetiedosto 169751
Kytkin kesti ja hyvin pyörähti asvalttitiellä ympärikkin. Ei se vauhti siinä enää varmaan huima enää ollut. Kyllähän se kiekkaa mylväisi ja yksi venttiilin nostajan semmoinen ns. kukkopilli, mikälie ja joku jousi sieltä vaihtoivat paikkaa. Jotain pieniä valuaudan kappaleita, se rautamaukava ja jousi sieltä muistaakseni venakopan alta löytyi pyörimästä irrallaan, kun äkillistä 3. pyttyseksi muuttautumista ihmeteltiin.Kytkin sulaa ainakin. Kävikö muuta?
Siirretty tänne Fingerporista.Rönsyvälehtää
1964 galaxy 390 Tri power 4 speed hiukka annetaan kaasua kohdassa 2.53
Kiitos/sori..Siirretty tänne Fingerporista.
Kotopaikalla samanmoinen ja tässä miettiny että pitäiskö se varalta haalata omaan pihaan.

Tarkotin Fingerporin vitjan keskustelua.Rönsyvälehtää, ku tiekunnan kokkouksessa jutut. Viistoon.
Niin, se rönsy on siirretty tänne.Tarkotin Fingerporin vitjan keskustelua.
Kouluaikoina yks sälli harrasti samaa C kadetilla. Yhtenä päivänä ei näkyny koulussa joten arvattavasti kadetista oli sulake löytyny. Sitten sälli tuli kouluun vanhan kytkinlevyn kanssa, ei ollu edes niittejä jäljellä.Justiinsa tuollaisella Ladalla olen kokeillut sen, mitä aina siihen päivään asti olin halunnut kokeilla, jotta miten käy kun heittää kovassa vauhdissa ykkösen pesään.
n.liki satasen? vauhdissa aloin tunkemaan ja en muista missä vauhdissa se sinne meni, mutta nyt tiedän kuinka siinä vähintäänkin ainakin voi käydä ja pikkuvika sen päälle.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.