ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oisko se tuo mikä tossa taustalla pilkottaa?
Näytä liitetiedosto 169743
Justiinsa tuollaisella Ladalla olen kokeillut sen, mitä aina siihen päivään asti olin halunnut kokeilla, jotta miten käy kun heittää kovassa vauhdissa ykkösen pesään.
n.liki satasen? vauhdissa aloin tunkemaan ja en muista missä vauhdissa se sinne meni, mutta nyt tiedän kuinka siinä vähintäänkin ainakin voi käydä ja pikkuvika sen päälle.

eikös tossa mee väärin päin scooppi
1782737859541.webp

Kytkin sulaa ainakin. Kävikö muuta?
Kytkin kesti ja hyvin pyörähti asvalttitiellä ympärikkin. Ei se vauhti siinä enää varmaan huima enää ollut. Kyllähän se kiekkaa mylväisi ja yksi venttiilin nostajan semmoinen ns. kukkopilli, mikälie ja joku jousi sieltä vaihtoivat paikkaa. Jotain pieniä valuaudan kappaleita, se rautamaukava ja jousi sieltä muistaakseni venakopan alta löytyi pyörimästä irrallaan, kun äkillistä 3. pyttyseksi muuttautumista ihmeteltiin.
Velimies väänsi jotenkin kikotellen osat takasin pänninkiin ja auto oli ehjä taasen.
Vitun putte sekopää kun pilasi hyvän auton maineen.

Justiinsa tuollaisella Ladalla olen kokeillut sen, mitä aina siihen päivään asti olin halunnut kokeilla, jotta miten käy kun heittää kovassa vauhdissa ykkösen pesään.
n.liki satasen? vauhdissa aloin tunkemaan ja en muista missä vauhdissa se sinne meni, mutta nyt tiedän kuinka siinä vähintäänkin ainakin voi käydä ja pikkuvika sen päälle.
Kouluaikoina yks sälli harrasti samaa C kadetilla. Yhtenä päivänä ei näkyny koulussa joten arvattavasti kadetista oli sulake löytyny. Sitten sälli tuli kouluun vanhan kytkinlevyn kanssa, ei ollu edes niittejä jäljellä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin