Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Melkoista rassaamista. Minä en jaksais.
Kunhan on ensin aikansa ( puolvuotta ) niitä bokseja poltellut ja ropaillu....Mersumies selviää vähemmällä.
...ilmaisia lounaita ei ole...Mutta kun olis "sugar mama" joka kustantaisi kaikki osat mitä pitää ostaa tähän
Miten tuon kynkkäakselin puslitus tehdään, mun projektil on rautapuslat hankittu mut sin tulee varmaan myös messinkipuslat molemmil puolil, ei ole vanhaa mulla mallina
En tiedä, Lh-varaosa myy messinkipusliakin ja tuotekuvauksesta saa käsityksen että vääntiöstä ulospäin messinki-teräs-messinkiEikös siellä yht 4 teräspuslaa ole.....
Onpa jäänyt huomaamatta täysin tämä kysymys.Kontiolle ois kysymys kun hienosti olet kunnostanut superin. Itsellä on kanssa superi 63 kunnostus menossa niin heräsi sellainen kysymys että oliko superissa sitä nokkaakselin lukitus prikkaa mikä ainakin vanhemmissa on?
Minulla oli nostolaitekannessa messinki ja teräspuslat. Ja sellaiset sinne myös tuli korjauksen yhteydessä laitettua takaisinkin.En tiedä, Lh-varaosa myy messinkipusliakin ja tuotekuvauksesta saa käsityksen että vääntiöstä ulospäin messinki-teräs-messinki
Mitähän näiden puslien alkup kriittiset mitat kuuluis olla,, mistä ne kannattaa tehdä (perus musta?) ja minkälainen "välys" on hyvä että pyörii eikä kulu kantikkaaksi nii kuin vanhaMuutamia korjattuja vivuston osia.
Näytä liitetiedosto 85143Näytä liitetiedosto 85144 Näytä liitetiedosto 85145
Mittoja ei muista. Mutta välys -sopiva. Eli ei mitään liian tiukkaa yrittäkkään tehdä vaan joku 0.05mm välystä käyttää, niin osat toimii vielä keskenään.Mitähän näiden puslien alkup kriittiset mitat kuuluis olla,, mistä ne kannattaa tehdä (perus musta?) ja minkälainen "välys" on hyvä että pyörii eikä kulu kantikkaaksi nii kuin vanha![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.